۱۲۰۷۰۷۶
۷۴
۷۴
پ

موضع بایرن مونیخ در مورد لواندوفسکی و هالند

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ تاکید کرد هدف این باشگاه ادامه همکاری با رابرت لواندوفسکی است.

ورزش سه: قرارداد رابرت لواندوفسکی، ستاره ۳۴ ساله و گلزن بایرن مونیخ در تابستان سال ۲۰۲۳ با این تیم تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. بارسلونا برای خرید لواندوفسکی با جدیت وارد عمل شده و ممکن است نوکمپ مقصد بعدی این بازیکن باشد. حالا اولیور کان در مصاحبه ای در مورد لواندوفسکی، احتمال جذب ارلینگ هالند و البته انتقادات اخیر از حسن صالح حمیدزیچ صحبت کرده است.

اولیور کان گفت: "تمدید قرارداد با کینگزلی کومان، لئون گورتزکا، جاشوا کیمیچ و آلفونسو دیویس همه در دوران حسن صالح حمیدزیچ رخ داده است. طبیعی است که گاهی اوقات همه چیز خوب پیش نمی رود و یک مدیر ورزشی به من نشان دهید که در همه موارد درست عمل می کند. ما در انظار عمومی در مورد برنامه های تیم حرف نمی زنیم. 

موضع بایرن مونیخ در مورد لواندوفسکی و هالند

بایرن مونیخ همیشه و در آینده نیز تیمی با 14، 15 بازیکن برتر خواهد بود، تیمی که قادر است فاتح لیگ قهرمانان شوند. همیشه برخی بازیکنان در رختکن تیم وجود دارند که عملکرد درخشانی در ترکیب ندارند و بازیکنانی هستند که انتظارات را برآورده نمی کنند. اما از طرف دیگر حسن صالح حمیدزیچ در موارد مختلفی نقش خود را به خوبی انجام داده است.

تهدید شدن ارکان مختلف باشگاه بایرن مونیخ به مرگ؟ همه ما می دانیم که وقتی چنین شکست هایی برای بایرن مونیخ حاصل شود، اوضاع چگونه پیش می رود. شما باید بتوانید انتقادات را تحمل کنید و این بخشی از شرایط ما در بایرن مونیخ است. با این حال و به دلیل وجود رسانه های اجتماعی، برخی نسبت به گذشته پا فراتر از حد می گذارند.

آینده رابرت لواندوفسکی؟ ما تصمیم می گیریم که باشگاه بایرن مونیخ چه زمانی مذاکرات قرارداد را آغاز کند. ما می دانیم که به این بازیکن مدیون هستیم، اما اجازه نمی دهیم کسی ما را تحت فشار قرار دهد و سعی بر یافتن رویکردی محترمانه و دوستانه خواهیم داشت. به هر حال چنین مذاکراتی شامل مسائل مالی نیز می شود. 

همه ما می دانیم که دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشته ایم. به عنوان یک باشگاه باید به این فکر کنید که در شرایط فعلی چگونه می توانید همه چیز را مدیریت کنید و نباید فراموش کرد بایرن مونیخ هم از شرایط دو سال اخیر آسیب دیده است. برای متقاعد کردن او به زمان نیاز داریم. اما در نهایت ما می خواهیم تا زمانی که ممکن است رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ باقی بماند.

موضع بایرن مونیخ در مورد لواندوفسکی و هالند

احتمال جذب ارلینگ هالند؟ او یک بازیکن فوق العاده و باکیفیت است. با این حال بسته اقتصادی جذب ارلینگ هالند و مبلغ انتقال و دستمزد این بازیکن بسیار بسیار دور از تصورات ماست.

اوضاع بایرن مونیخ در خط دفاعی؟ دایوت اوپامکانو فقط 22 یا 23 سال دارد. قرار نیست بازیکنان فقط وقتی یک نیم فصل خوب بازی نکنند آنها را در سطل زباله بیندازید. نمونه های زیادی از بازیکنانی وجود دارد که در نهایت موفق عمل کرده اند. بنجامین پاوارد نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و به عنوان دفاع راست نمایش باکیفیتی داشته، اما می تواند به عنوان مدافع میانی نیز بازی کند."

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج