۱۲۰۷۱۳۷
۱ نظر
۱۳۷
۱ نظر
۱۳۷
پ

سطح داوری ایران قطعاً بالاتر از فوتبالش است!

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: متاسفانه فوتبال باشگاهی ایران به سمتی می‌رود که سطح کیفی آن روز به روز در حال پسرفت و عقب‌نشینی است.

خبرورزشی نوشت: مدیرعامل اسبق استقلال گفت: متاسفانه فوتبال باشگاهی ایران به سمتی می‌رود که سطح کیفی آن روز به روز در حال پسرفت و عقب‌نشینی است.

سید کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، پیرامون اختلافات به وجود آمده بین باشگاه استقلال و کمیته داوران اظهار داشت: «با کمال تأسف از زیبایی فوتبال ما روز به روز کمتر و کمتر می‌شود. فوتبال ابزاری برای لذت بردن، دور هم بودن، آموختن و سرگرم شدن مردم است. اما در جامعه ما فوتبال آرام آرام به سمت بیانیه صادر کردن‌ها و خارج شدن از حریم خودش حرکت می‌کند».

وی ادامه داد: «باعث تأسف است بگوییم در این اواخر کاری کرده‌ایم که فوتبال به یک منطقه جنگی تبدیل شده است. هر چه در این منطقه به سمت اطلاعیه و بیانیه برویم وضعیت بدتر هم می‌شود».

مدیرعامل اسبق استقلال اضافه کرد: «نکته منفی دیگر این است که سرمربیان محترم تیم‌ها هم فقط هدفشان برد است و وقتی تیم‌شان برنده نمی‌شود به جای بیان بحث فنی و نقطه نظرات فوتبالی‌شان شروع به فرافکنی می‌کنند. این موضوع به ویژه برای هواداران استقلال که پس از سال‌های سال دلشان خوش است تیمشان که بخت کسب عنوان قهرمانی را دارد، ایجاد نگرانی می‌کند. چرا که این اعمال غیر از اینکه تمرکز تیم را به هم بزند عایدی دیگری برای استقلال نخواهد داشت».

اولیایی خاطرنشان کرد: «به طور کلی در ارتباط با بحث داوری باید گفت سطح داوری کشور ما از سطح فوتبال‌مان بالاتر است. اگر دقت کنیم ما داوران خوبی داشتیم یا داریم که ترانسفر شده‌اند. یا داورانی داریم که در مراحل پایانی المپیک یا جام جهانی مسئولیت قضاوت را برعهده گرفته اند. بنابراین قطعاً سطح داوری ما از فوتبالمان پایین تر که نیست بلکه بالاتر هم رفته است».

وی افزود: «اما نبود ابزاری مثل کمک داور ویدیویی را هم نباید تقصیر داوران بیندازیم. این از اختیارات داوران نیست. ولی وارد شدن به این قبیل بحث و جدل‌ها عواقبی جز این که سطح فوتبال ایران را پایین بیاورد برای فوتبال ندارد. ما وقتی به سال‌های قبل استقلال برمی‌گردیم به یاد می‌آوریم که باشگاه اول آسیا بود اما امروز تیم هشتم قاره است و امیدواریم که در آینده پیش رو در این مسیر عقب، عقب نرویم».

مدیرعامل اسبق استقلال با اشاره به هدفگذاری باشگاه‌های ایرانی یادآور شد: «یکی از اهداف باشگاه‌های ما حضور در میادین بین‌المللی است. اما مادامی که در داخل بر سر هم بزنیم و شلوغ بازی کنیم و در آسیا حرفی برای گفتن نداشته باشیم این شکل برگزاری مسابقات دستاوردی برای فوتبال ما نخواهد داشت. امیدوارم مربیان عزیز که مورد عنایت هواداران تیم شان هم هستند از اینکه از سوی طرفداران دوست داشته می‌شوند به نفع خودشان بهره برداری نکنند بلکه مساله فوتبال و باشگاه شان را هم مد نظر قرار بدهند».

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الکویت

      درست میگی اخه پنجاه درصد داورا شیتیل بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج