۱۲۰۷۳۱۷
۹۷
۹۷
پ

شرکت بحرینی مالک میلان می‌شود

سفارت بحرین در بریتانیا شایعات سرمایه گذاری گروه بحرینی در باشگاه میلان را تایید کرد.

ورزش سه: در ۲۴ ساعت اخیر شایعاتی در مورد تغییر مالکان باشگاه میلان و سرمایه گذاری یک شرکت بحرینی در باشگاه میلان شنیده شده که به نظر واقعیت دارد. صندوق سرمایه گذاری بحرین به‌شدت مشتاق به خرید باشگاه میلان بوده و به پتانسیل این باشگاه برای آینده باور دارد. آنها مایل به سرمایه گذاری‌های بزرگ در بازار نقل و انتقالات بوده و برای یک پروژه میان مدت و بلند مدت آماده شده‌اند. حالا سفارت بحرین در بریتانیا تایید کرده است که گروه Investcorp در حال حاضر در حال مذاکره با مالکان فعلی باشگاه در مورد قرارداد خرید ۱.۱ میلیارد دلاری میلان است.

 شرکت بحرینی مالک میلان می‌شود

گروه Investcorp همچنین توییتی منتشر کرده تا جزئیات فعالیت‌ها و تاریخچه این شرکت را به طرفداران روسونری نشان داده و آنها را با مالکان جدید و احتمالی باشگاه آشنا سازد. در این توئیت آمده است: "این شرکت که در سال 1982 تأسیس شد، به عملکرد درخشان و تخصص ثابت شده در پلتفرم‌های متنوع شهرت دارد. ارزش دارایی‌های ما در 6 سال گذشته از 10 میلیارد به بیش از 40 میلیارد دلار رسیده است. این ویدیو را تماشا کنید تا در مورد ما بیشتر بدانید."

بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد که دوران چهار ساله صدارت الیوت بر میلان به پایان می‌رسد و دوره مالکان جدید بحرینی به‌زودی آغاز ‌خواهد شد. پس احتمالا به‌زودی اخبار زیادی در مورد انتقال ستاره‌های بزرگ به این باشگاه محبوب و پرطرفدار شنیده می‌شو

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج