adexo3
۱۲۰۷۳۸۴
۳۷۶
۳۷۶
پ

پیکه بالاخره به اتهام جنجالی واکنش نشان داد

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا تأیید کرد که تا ساعاتی دیگر درباره اتهاماتی که نسبت به او مطرح شده، پاسخ خواهد داد.

ورزش سه: چند رسانه اسپانیایی در نوامبر سال ۲۰۲۰ مدعی شده بودند که جرارد پیکه به‌واسطه شرکتی که دارد قرار است از برگزاری هر دوره رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان مبلغ چهار میلیون یورو دریافت کند. 

اکنون پس از گذشت دو سال و نیم از آن ماجرا، ال کونفیدنسیال جزئیاتی از این قرارداد را منتشر کرد. در این خبر که با انتشار اسناد و مکالمات بسیاری همراه بوده آمده که فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین شرکت مربوط به پیکه توافقی چند میلیون یورویی برای برگزاری این مسابقات در خاک عربستان سعودی داشته‌اند. 

گفته می‌شود که روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، به مقامات عربستانی فشار آورده که تا ۴ میلیون یورو به این بازیکن بارسلونا پرداخت کنند و این مبلغ را به‌واسطه شرکت او به حسابش واریز کنند تا او در رقابت‌های سوپرکاپ حاضر باشد. 

این در حالی است که روبیالس سعی کرده که این موضوع را پنهان کرده و اسناد همکاری و همچنین دخالت این بازیکن اسپانیایی در قراردادها را از بین ببرد. 

طی ساعات گذشته حملات زیادی به مدافع باشگاه بارسلونا انجام شده و حتی برخی هواداران خودی نیز از دست جرارد پیکه شاکی هستند. با این حال پیکه حالا به این اخبار واکنش نشان داده و در صفحه توییتر خود نوشت: "تقریباً حدود ساعت ۱۱:۳۰ بعد از بازی، من به‌صورت زنده به کانال توییچ خود خواهم رفت تا در مورد فایل‌های صوتی که امروز در مورد سوپر جام اسپانیا به بیرون درز کرده است؛ صحبت کنم."

پیکه بالاخره به اتهام جنجالی واکنش نشان داد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج