۱۲۰۷۶۲۸
۱۲۳
۱۲۳
پ

چطور رویتان می‌شود بگویید فوتبال ما اعتبار نداشت؟

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال که هنوز هم به بسیاری از سوالات پاسخ نداده و ابهامات زیادی از دوره مدیریت او برجای مانده اما در یک بیانیه به دنبال تبرئه خود بود و نکات عجیبی را اشاره کرد.

ایران ورزشی: شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال بعد از ظهر دیروز بیانیه ای را در دفاع از خود منتشر کرد. بیانیه ای که در آن یکی به نعل زده بود و یکی به میخ. نمی شود درباره خیلی از حرف هایی که رییس معزول فدراسیون زده حرف زیاد زد؛ اما باید به چند نکته بیانیه عزیزی خادم توجه کرد:

اعتبار فوتبال ملی نیازمند بازسازی بود!

آقای عزیزی خادم از بازسازی کدام بخش خسارت دیده فوتبال حرف می زنید؟ گمان شما این است که مثلا اگر در راس فدراسیون نبودید ایران با طارمی و سردار و جهانبخش و خیلی های دیگر و البته اسکوچیچ به جام جهانی صعود نمی کرد؟ البته فوتبال است و هزار و یک اتفاق و شاید صعود به جام جهانی هم رقم نمی خورد اما شما چرا دارید این صعود را به نام خودتان سند می زنید؟ نه قرارداد با اسکوچیچ را شما بسته بودید و نه این بازیکنان را شما کشف کردید. برای رسیدن به هر موفقیتی باید سال ها برنامه ریزی کرد و با فراهم کردن بسترهای مناسب زمینه های آن را فراهم نمود. چطور با چند ماه حضور در فدراسیون، خود را صاحب اول و آخر این موفقیت می دانید؟ شما فقط در آن مقطع زمانی، رئیس فدراسیون فوتبال ودبد نقش شما در این زمینه فقط این بود که به صورت اسمی فقط رییس فدراسیون فوتبال بودید.

منابع مالی کاملا به پایان رسیده بود!

در شعارهای انتخابی تان از درآمدزایی هزار میلیاردی منابع داخلی و درامدهای ۱۰ میلیون یورویی خارجی برای فوتبال سخن می گفتید و جذب پول های بلوکه شده از فیفا. شما کدام ثروت را برای فوتبال ایجاد کردید که این چنین می گویید؟ چه اتفاقی افتاده که امروز از اتمام منابع مالی و دردهای همه گیری کرونا حرف می زنید؟ واقعا بر اساس کدام متر و معیار چشم به اسپانسرهای دولتی دوخته بودید و از حمایت مالی دولت حرف می زنید؟با بودجه دولتی و دلخوش کردن به اسپانسرهای آن هر کسی می تواند رییس فدراسیون فوتبال باشد.

اعضای مجمع را تحریک نکنید؛آنها باهوش تر از این حرف ها هستند

زمانی که در فدراسیون فوتبال رییس بودید یادی از پیشکسوتان نمی کردید.عمده وقت شما به دیدار با چهره های سیاسی می گذشت. حالا چرا یکباره از پیشکسوتان دلسوز حرف می زنید؟ کدام ماشین تخریب آقای عزیزی خادم؟ از کدام ترس و وحشت پیدا و پنهان حرف می زنید؟ شما گمان کرده اید با تحریک افراد و مثل روزهای قبل از انتخابات می توانید پیشکسوتان اعضای مجمع را تحت تاثیر قرار بدهید که حالا آنها را دلسوز خطاب می کنید؟ بله؛ آنها مالکان و صاحبان اصلی فوتبال هستند اما این را فراموش نکنید مهمترین ویژگی شان آگاهی است.

اتفاقا حقوق تان قابل توجه است!

در شرایط سخت این روزهای اقتصاد ایران، در شرایطی که دخل و خرج خیلی ها با هم نمی خواند شما از این می گویید که رقم حقوق شما معمولی و در برابر نتایج به دست آمده و منابعی که فراهم شده رقم قابل توجهی نیست؟ از کدام منابعی که فراهم شده حرف می زنید؟ کاش در همین بیانیه تان از این سخن می گفتید که آن رقم فوق العاده چند ده میلیاردی که از سازمان برنامه و بودجه دریافت شد خرج چه چیزهایی شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج