۱۲۰۷۶۹۹
۳۰۶
۳۰۶
پ

فیفا جواب استقلال را نداد

باشگاه استقلال در حالی دفاعیه خود را نسبت به پرونده میلیچ به فیفا ارسال کرده است که همچنان پاسخی از فدراسیون جهانی فوتبال به دست این باشگاه نرسیده است.

ایسنا: پرونده مطالبات هرویه میلیچ، بازیکن کروات پیشین تیم فوتبال استقلال یکی از چالش‌های قابل توجه کادر مدیریت باشگاه استقلال است.

میلیچ در شکایتی که به فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهانه و سالانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیش‌تر کند. طبق پیگیری‌های انجام شده، رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار است.

باشگاه استقلال پس از این شکایت مدارک و جرایم میلیچ را در زمان حضورش در جمع آبی‌ها به این بازیکن ارائه کرده است و تا اینجای کار ۲ دفاعیه نسبت به شکایت میلیچ به فیفا ارسال کرده است.

نکته جالب این پرونده این است که پس از ارسال دفاعیه دوم، فیفا هیچ پاسخی به باشگاه استقلال نسبت به این دفاعیه نداده است و این اتفاق باعث شده است تا نتیجه این پرونده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

البته تاخیر و تعلل فیفا در این پرونده، می‌تواند زمان بیشتری را برای باشگاه استقلال به ارمغان بیاورد. همچنین باشگاه استقلال در ابتدا قرار بود با میلیچ بر سر مبلغ تاخیر در پرداخت مطالباتش به توافق برسد اما میلیچ راضی به مبالغ پیشنهادی نیست و معتقد است می‌تواند مبالغ خیلی بیش‌تری از دیرکرد مطالبات خود دریافت کند و همین اتفاق موجب شده تا میلیچ نیز منتظر حکم نهایی فیفا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج