۱۲۰۷۸۳۴
۳۶۲
۳۶۲
پ

آشنایی با دوستان و خانواده رونالدو

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس که یکی از فرزندان دوقلویی که در راه داشتند را از دست داده‌اند، حالا دایره بزرگی از دوستان و خانواده را دارند که دلخوشی‌شان در این روزهای سخت و دردناک هستند.

خبرورزشی نوشت: کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس که یکی از فرزندان دوقلویی که در راه داشتند را از دست داده‌اند، حالا دایره بزرگی از دوستان و خانواده را دارند که دلخوشی‌شان در این روزهای سخت و دردناک هستند.

هیچ دردی بزرگ‌تر از درد از دست دادن فرزند نیست، و کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگس همزمان با شادی به دنیا آمدن دخترشان، با اندوه بزرگ از دست رفتن پسرشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد دوشنبه شب گذشته از درگذشت غم‌انگیز پسرش خبر داد و گفت خودش و جورجینا ویران شده‌اند و افزود: «تنها تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد تا این لحظات را با کمی امید و شادی بگذرانیم.» پدر فداکار، که پیش از باردار شدن جورجینا و تولد آلانا مارتینا چهار فرزند داشت، به سادگی گفت: «این بزرگ‌ترین دردی است که هر والدینی می‌تواند احساس کند.»

همانطور که روند سوگواری آغاز می‌شود، این زوج توسط افراد وفاداری از خانواده و دوستان احاطه می‌شوند، افرادی که آماده هستند تا به هر نحوی که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند. پیام‌های حمایت از هم‌اکنون در حال سرازیر شدن هستند و مارکوس رشفورد در توییتی نوشت: «فکرم پیش تو و جورجیناست برادر. خیلی متاسفم.»

سرکنی دالگلیش نوشت: «از صمیم قلب به شما و خانواده‌تان برای فقدان غیرقابل تصورتان تسلیت می‌فرستیم.» گری لینکر افزود: «خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است. صمیمانه به تو و خانواده‌ات تسلیت می‌گویم.»

همچنین پیام‌های همدردی از سوی رقبای منچستریونایتد از جمله منچسترسیتی، تاتنهام و لیورپول ارسال شد. اما یکی از تأثیرگذارترین پیام‌ها از سوی خواهر رونالدو، کاتیا آویرو، منتشر شد که در پیامی در اینستاگرام نوشت: «دوست‌تان دارم و قلبم با شماست. خداوند مواظب شما باشد و راه‌تان را بیش از پیش تقویت کند.» او با اشاره به دینیس پدر رونالدو که در سال ۲۰۰۵ بر اثر نارسایی کبد درگذشت، افزود: «فرشته کوچک ما در حال حاضر در دامان پدر است. دختر کوچولوی ما اینجاست، محکم و قوی و سرشار از سلامتی، و قرار است هر روز به ما نشان دهد که فقط عشق اهمیت دارد.»

آشنایی با دوستان و خانواده رونالدو

خواهران حمایتگر رونالدو

این پیام صمیمانه، که در کنار تصاویر رونالدو و جورجینا به همراه فرزندان کاتیا منتشر شده، نشان دهنده پیوند نزدیک این ستاره افسانه‌ای با خانواده‌اش است که به شدت از او حمایت می‌کنند.

خواهران رونالدو، الما و کاتیا، هر دو همیشه آماده حمایت از کریستیانو هستند. خواهر بزرگش الما او را اینچنین خطاب می‌کرد: «پادشاه من. بهترین. افتخار زندگی من.» او هفته گذشته عکسی از خودشان منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «عشق بزرگ و کامل من. زیباترین انسانی که تا به حال در جهان دیده‌ام. در واقع تمام خانواده من نمونه‌ای از عشق و احترام هستند.»

پس از اینکه رونالدو در ماه گذشته هت‌تریک کرد، کاتیا به منتقدانی که می‌گفتند او دوران اوج خود را پشت سر گذاشته، انتقاد کرد و نوشت: «پیرمرد، مردِ تمام شده... او رفتار خوبی دارد و بسیار منظم است و عادت دارد به تنها شکلی که بلد است پاسخ بدهد. هت‌تریک.»

برادرش هوگو که ۱۰ سال از خودش بزرگ‌تر است نیز طرفدار پر و پا قرص اوست و اغلب در مسابقات رونالدو دیده می‌شود. این مهاجم با پرداخت هزینه‌های بازپروری، برادرش را از دام اعتیاد به الکل و مواد مخدر نجات داد و آن‌ها اکنون بیشتر از همیشه به هم نزدیک هستند، با هم به تعطیلات می‌روند و رونالدو پدرخوانده پسر هوگو است.

رونالدو همچنین در گذشته به مادرش، ماریا دولورس ادای احترام کرده و در مورد او گفته: «بهترین مادر جهان، جنگجویی که همیشه به من آموخت که تسلیم نشوم، بهترین مادربزرگی که فرزندانم می‌توانستند آرزوی داشتنش را داشته باشند.»

او به پیوندهای خانوادگی بسیار معتقد است، زمانی گفت: «اگر خانواده نداشته باشی، زندگی بسیار بسیار سخت خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج