۱۲۰۷۸۹۹
۴ نظر
۲۷۵
۴ نظر
۲۷۵
پ

منافی: پرسپولیس فقط به یک شرط قهرمان لیگ می‌شود

جواد منافی از آن استعدادهای ناب فوتبال ایران بود که با بدشانسی مواجه شد. او حالا مدتی است مربی و کارشناس شده و می‌تواند بخشی از آینده فوتبال ایران لقب بگیرد.

ایران ورزشی: جواد منافی از آن استعدادهای ناب فوتبال ایران بود که با بدشانسی مواجه شد. او حالا مدتی است مربی و کارشناس شده و می‌تواند بخشی از آینده فوتبال ایران لقب بگیرد. با منافی در خصوص پرسپولیس و شرایط این تیم در شش بازی پایانی لیگ به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:
 
این طور به نظر می‌رسد که پرسپولیس، شانس قهرمانی در جام حذفی را به راحتی از دست داد. شما چه نظری دارید؟
 
 بله، متأسفانه این اتفاق افتاد. زمانی هضم این نکته سخت‌تر می‌شود که بدانیم سرخپوشان در جام حذفی با قرعه بسیار خوبی هم مواجه بودند.
 
دلیل این شکست چه بود؟
 
 اشتباهات فردی فراوان و استفاده نکردن از موقعیت‌ها. مهاجمان و بقیه عناصر تهاجمی تیم، خیلی راحت فرصت‌ها را از دست دادند و در واقع، ناهماهنگی زیاد بین خطوط سه‌گانه موجب شد تا به هیچ‌وجه نمایشی در حد نام پرسپولیس را شاهد نباشیم و جامی که در این فصل خیلی برای کسب آن امیدوار بودیم، به راحتی از دست بدهیم.
 
در لیگ، با توجه به بازی‌های اندک باقی مانده، شانس قهرمانی برای پرسپولیس متصور هستید؟
 
 در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. با توجه به سه بازی بسیار سنگین استقلال، باید منتظر لغزش این تیم در صدر جدول باشیم اما در آن طرف، پرسپولیس باید با همه توان بجنگد و کار خودش را به نحو احسن انجام دهد. معتقدم اگر بازیکنان پرسپولیس همه حواس‌شان به برد در شش بازی باقی‌مانده معطوف باشد و 18 امتیاز کامل را کسب کنند، قطعاً با توجه به بازی‌های دشوار‌ رقیب، می‌توانند ششمین قهرمانی متوالی‌ را هم کسب کنند. این تنها شرط کسب قهرمانی است.
 
در رابطه با عملکرد کادرفنی چه نظری دارید؟
 
 پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است و نام این تیم، همیشه با افتخار و قهرمانی عجین شده.  انتطاری جز موفقیت و قهرمانی از پرسپولیس وجود ندارد. شرایط و آینده کادرفنی هم به نتایج تیم بستگی دارد؛ ضمن اینکه مدیریت باشگاه باید در رابطه با کادرفنی تیم با توجه به نتایجی که در پایان فصل کسب می‌شود، تصمیم نهایی را اتخاذ کند. از الان نمی‌توان در مورد آینده، حرفی زد.
 
چرا هر بار که سرمربی تیم با ترکیبی متفاوت تیمش را راهی بازی‌ها می‌کرد، عملکرد خوبی از بازیکنان شاهد نبودیم؟
 
 بازیکنان تیم مشکل روحی دارند، به همین دلیل در بازی‌ها نمی‌توانند بازدهی کاملی داشته باشند. با توجه به ترکیب‌های مختلف، ثبات لازم از بین رفته و چیزی به نام ثبات تاکتیکی در پرسپولیس شاهد نبودیم. از نظر من، تغییرات مداوم در ترکیب تیم، تصمیم خوبی نبود.
 
به نظرتان حضور سیدجلال حسینی به عنوان بازیکن باتجربه و بزرگ‌تر تیم می‌تواند به شرایط خط دفاعی سر و سامان دهد؟
 
 همه این موارد بستگی به تصمیم کادرفنی دارد اما اگر سیدجلال به لحاظ بدنی آماده باشد، حتماً با تجربه خیلی خوبی که دارد، قادر است به وضعیت تیم در خط دفاعی سر و سامان دهد. او با ارتباط کلامی و استفاده از تجربه فنی بالای خود، خیلی خوب شرایط را به سود پرسپولیس تغییر می‌دهد. سیدجلال یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده و به نظرم باز هم می‌تواند به تیم خیلی کمک کند به خصوص در بازی‌های سخت و تعیین‌کننده پایانی که اهمیت فراوانی دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      بابا برگرده+شتیل بگیران کمک بیشتری بکند+کاری هم به سربازاش نداشته باشند+پول بازنشستگان ودارو هم به موقع واریز بشه.

    • پرسپولیس قهرمان آسیا

      کیسه سوراخه

    • بی نام

      منافی جون مثل ایتکه لنگم باسپاهان پیکان بازی داره

    • ناشناس

      اقای منافی بازیهای لنگ اسان است و بازی استقلال سخت لنگ باید در تبریز در اصفهان بیرون از خانه باسپاهان وحتی با فجر باز هم بیرون خانه ورازی اول لنگ با پیکان خیلی دل خوشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج