۱۲۰۸۱۳۷
۱ نظر
۱۱۷۹
۱ نظر
۱۱۷۹
پ

واکنش جالب هوادار پورتو پس از برد یاران طارمی

هواداران پورتو بعد از توهین باشگاه اسپورتینگ به مهدی طارمی و بعد از این برد این تیم در داخل زمین از ستاره ایرانیشان حمایت کردند.

 خبرورزشی: هواداران پورتو بعد از توهین باشگاه اسپورتینگ به مهدی طارمی و بعد از این برد این تیم در داخل زمین از ستاره ایرانیشان حمایت کردند.

سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون هفته گذشته در اقدامی توهین آمیز علیه مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه رقیبش یعنی پورتو موضع گیری کرد.

واکنش جالب هوادار پورتو پس از برد یاران طارمی

در یک هفته گذشته طارمی سوژه رسانه های پرتغال بود و به باشگاه پورتو و هوادارانش به شدت از بازیکن ایرانی خود مقابل یاوه گویی باشگاه اسپورتینگ حمایت کردند.

شب گذشته دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی پورتو مقابل اسپورتینگ برگزار شد و یاران طارمی موفق شدند در زمین جواب یاوه گویی اسپورتینگ را بدهند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند.

یکی از هواداران پورتو توئیت جالبی از اتفاقات یک هفته گذشته و حمایت از مهدی طارمی ستاره ایرانی بعد از حذف شدن اسپورتینگ منتشر کرد.

این کابر شبکه اجتماعی نوشت: امروز روز باشگاه پورتو است. به خاطر بی احترامی و انتقاد نژادپرستانه از مهدی طارمی! و درخواست محرومیت بی اساس په په. به سوی فینال و فتح جام می رویم.

این هوادار پرتغالی حامی باشگاه پورتو با انتشار تصویر مهدی طارمی در کنار په په کاپیتان سابق رئال و کنونی پورتو به هواداران و باشگاه اسپورتینگ طعنه زد و به نوعی اعلام کرد جواب توهین هایشان را در داخل زمین دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فایز وحیدی

      من باشنیدن این رفتارها از طارمی احساس خوبی ندارم اوباید بداند نماینده رفتار وفرهنگ یک ملت بزرگ است او باید نشان دهدکه یک ایرانی از آموزه ها ، اخلاق ،حکمت وادب سعدی برخورداراست . من انتظارات بیشتری ازایشان دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج