۱۲۰۸۳۱۴
۹ نظر
۶۱۹
۹ نظر
۶۱۹
پ

پاسخ محکم استیلی به ماجرای حقوق ۱۰۰میلیونی

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: به دعوت سرپرست فدراسیون و برای کمک به تیم ملی، مسئولیت مدیریت این تیم را پذیرفتم و هرگز به دنبال منافع مالی در این جایگاه نبوده و نیستم.

 خبرورزشی: حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: به دعوت سرپرست فدراسیون و برای کمک به تیم ملی، مسئولیت مدیریت این تیم را پذیرفتم و هرگز به دنبال منافع مالی در این جایگاه نبوده و نیستم.

پس از رو شدن اسناد دریافتی‌های رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی، مجتبی خورشیدی در مصاحبه ای گفت: حقوق این‌جانب در شرایط وحشتناک بازی‌های مقدماتی جام جهانی با آن شرایط و شانس صعود و همه گیری کرونا و .... که به آن اشاره شد، زیاد است یا حقوق سرپرست فعلی تیم ملی که در شرایط گل و بلبل و تیم صعودکرده برای ایشان تعیین شده است؟

پاسخ محکم استیلی به ماجرای حقوق ۱۰۰میلیونی

من به شخصه از حمیداستیلی عزیز، پوزش می‌خواهم و معتقدم حق این چهره ملی است که این مبلغ را بگیرد. ولی مبلغ ٣٥ میلیون بنده در بوق و کرنا می‌شود و مبلغ ١٠٠ میلیون ماهیانه ایشان را هیچکس نمی‌بیند و انگار فقط و فقط شفاف سازی می‌بایست برای این حقیر باشد.

بی تردید این ادعای خورشیدی باید با واکنش حمید استیلی مواجه می شد. استیلی در پاسخ به این مسائل گفت: برای هر فردی ممکن است یک چیزهایی اولویت باشد. من زمانی که بحث منافع ملی و تیم ملی مطرح می‌شود هیچ اولویت دیگری برایم وجود ندارد. در تیم ملی امید شبانه روز برای حل مشکلات مالی و رفع کاستی‌ها تلاش کردم، به شکلی که در آن مقطع با کمک برخی سازمان‌ها، اسپانسری که پیدا کردیم و جلساتی که داشتیم، مجموعاً حدود ۴ میلیارد تومان پول به فدراسیون تزریق کردیم تا پاداش معوق اعضای تیم، بخشی از دستمزد کادر فنی و هزینه سفر و اردوها را تامین کنیم.

از همین محل که توانستیم هزینه‌های تیم را تامین کنیم، باز هم به فکر دریافت دستمزد خودم نبودم و چیزی دریافت نکردم؛ چون اولویت برای من موفقیت تیم بود و هدفی به جز فراهم کردن شرایط مطلوب برای موفقیت تیم نداشتیم. حمید استیلی برای اهالی فوتبال و جامعه ورزش ناشناخته نیست و همه همبازیان، دوستان، هم‌دوره‌ای‌ها، عموم اهالی فوتبال و همه کسانی که با من سابقه همکاری یا دوستی داشته‌اند، روحیاتم را به خوبی می‌شناسند.

من در این سال‌ها هر کاری کرده‌ام، به عشق مردم کشورم برای سربلندی تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال ایران عزیز بوده و وظیفه‌ام بود. من هرچه دارم از همین تیم ملی و همین هواداران فوتبال است، چه در دورانی که افتخار پوشیدن پیراهن مقدس این تیم را داشتم و چه امروز در قامت مدیر تیم ملی مثل یک سرباز خدمتگذار فوتبال ملی کشورم هستم. نه برای کسی شرط و شروط مالی گذاشتم و نه به دنبال پول و منفعت مالی چنین مسئولیتی را پذیرفتم و هدفی به جز موفقیت و سربلندی تیم ملی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فقط برای معلمان و بازنشستگان چندر غاز بگیر بیش از 13 ساله که امروز و فردا میکنند و هیچ خبری هم نیست ولی برای حقوقهای صد میلیونی و حتی بیشتر پول هست !

    • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

      همه تون لنگه هم هستید، هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره

    • ناشناس

      اینجا فقط برای مردم عادی پول نیست

    • داریوش

      دمت گرم

    • ناشناس

      چهار پنج تا شعار داده اگه منافع مالی نداره جرا تکذیب نکرده حقوق نجومی رو

    • فقط ایران، ایران

      هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد (ملت بیچاره فلک زده کیا رو ارزشمند میدانند) این بعد ازهمان گلی که به آمریکا زد قهرمان ملی لقب گرفت

    • الکویت

      این ماجدی بی وجدان که لنگیا میگن طرفدار استقلال یک لنگی موز مار زیر اب زن را برده تیم ملی حالا لنگیا باید خجالت بکشن

    • لی یزدانی

      نوش جونت....

    • ناشناس

      چطور حقوق اون بدبخت یک سوم حقوق این بوده زیاد بود ولی اینی سر تیم ملی امید برید حقشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج