۱۲۰۸۹۶۳
۸۹
۸۹
پ

آخرین بازی کیلینی برای تیم ملی ایتالیا

جورجیو کیلینی در بازی با آرژانتین آخرین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام خواهد داد.

ایسنا: به نقل از مدیاست، جورجیو کیلینی، مدافع و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا روز اول ژوئن پس از دیدار مقابل آرژانتین از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد. کیلینی گفت: اگر حالم خوب باشد، اول ژوئن برابر آرژانتین در ومبلی بازی خواهم کرد. دوست دارم در چنین بازی خداحافظی کنم. این دیدار آخرین بازی من در تیم ملی خواهد بود. 

تیم ملی ایتالیا روز اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی لندن در دیدار قهرمانان مسابقات قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی به مصاف آرژانتین می‌رود. این مسابقه با نام "فینالیسیما" اولین رویداد در چارچوب همکاری اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا) و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) خواهد بود که تا سال ۲۰۲۸ ادامه دارد. در تابستان ۲۰۲۱ ، ایتالیایی ها قهرمان اروپا شدند و آرژانتینی ها برای پانزدهمین بار قهرمان کوپا آمریکا شدند.

کیلینی ۳۷ ساله  اولین بازی خود را در تیم ملی ایتالیا در سال ۲۰۰۴ انجام داد. به عنوان بخشی از تیم ایتالیا، این مدافع قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد که در تابستان ۲۰۲۱ برگزار شد و همچنین فینالیست یورو ۲۰۱۲ نیز شده است. کیلینی همچنین با تیم المپیک ایتالیا مدال برنز بازی‌های ۲۰۰۴ آتن را به دست آورد. این بازیکن از سال ۲۰۰۵ برای یوونتوس ایتالیا بازی می کند که در آن ۹ بار قهرمان ایتالیا، پنج بار قهرمان جام حذفی این کشور شد و همچنین دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج