۱۲۰۹۵۰۶
۱۱ نظر
۳۴۱۲
۱۱ نظر
۳۴۱۲
پ

جنجال استادیوم آزادی به صدا و سیما کشیده شد

جنجال ادامه دار مربی آلومینیوم و سرمربی نساجی بعد از بازی فینال جام حذفی به تلویزیون کشیده شد.

برترین‌ها: جنجال ادامه دار مربی آلومینیوم و سرمربی نساجی بعد از بازی فینال جام حذفی به تلویزیون کشیده شد.

ساکت الهامی در این باره اظهار کرد: 

جنجال استادیوم آزادی به صدا و سیما کشیده شد

محمد نوازی هم به اتفاقات شب گذشته واکنش نشان داد:

جنجال استادیوم آزادی به صدا و سیما کشیده شد

حواشی فینال جام حذفی، ساعتی پیش از شروع مسابقه شروع شد؛ جایی که آلومینیومی ها پس از ورود به ورزشگاه با رختکن بسته مواجه شدند. همین موضوع که با معطلی 45 دقیقه ای اراکی ها پشت در همراه بود در نهایت به جر و بحث و درگیری فیزیکی اعضای دو تیم منجر شد. ساکت الهامی در حالی که شادمان از قهرمانی تیمش می رفت تا سوار اتوبوس شود در جمع خبرنگاران توضیحاتی در خصوص درگیری های یاد شده داد.

الهامی با اعلام اینکه انتخاب رختکن حق میزبان است گفت: ما در بازی قبل مقابل مس میزبان بودیم و همان رختکن انتخاب شده بود. در بازی با استقلال هم ما اینجا بودیم. در این بازی هم بچه های ما زودتر از آنها آمدند و آنجا رفتند. اصلا خبر نداشتیم. در راه که داشتیم می آمدیم و وسایل هایمان در رختکن بود و لباس ها آویزان، آنها گفتند که ما میهمانیم و باید اینجا باشیم. میزبان قاعدتا خودش تعیین کننده رختکن است. وقتی ما را میزبان کردند پس حق داریم رختکن را انتخاب کنیم.

صحبت های جنجالی ساکت خطاب به آلومینیومی ها جرقه دعوای پیش از بازی بود. او این لحظات را با کنایه به آلومینیومی ها شروع کرده و گفت: اگر می دانستیم روی رختکن حساسیت دارند به خدا کاری نمی کردیم. مهدی با من دست داد و گفت که ما مال این رختکنیم. بعد من گفتم که اگر قرار باشد ما برویم و سر زمین هم لخت شویم و یک جای دیگر هم گفتم که نمی توانم بگویم (دستشویی) بازهم بازی را می بریم. یک دفعه این ها شلوغ کردند و من گفتم که بچه ها برویم. بعد از آن دیگر هیچ اتفاقی را ندیدم و نمی دانم. هنوز حتی پسر کوچکم را ندیده ام.

کری سنگین الهامی برای رحمتی که در میان دعوای رختکن آن را خوانده و صحنه را ترک کرده بود با تعریف و تمجیدهای پایانی این مربی از سرمربی جوان حریف 180 درجه فرق داشت. او در بخش پایانی صحبت هایش پیش از ترک ورزشگاه نیز حسابی از خجالت دو مربی دیگر حریف در آمد.

فاضلی و نوازی دو تن از مربیان آلومینیوم در پایان مسابقه مدعی شدند که الهامی باعث درگیری های قبل از بازی بود. فاضلی مصاحبه ای تند علیه سرمربی نساجی انجام داده و مدعی شد که او به سمت نوازی لگد پرت کرده است. ساکت در مواجهه با این سوال خنده تلخی کرده و با پاسخی کوتاه اما جنجالی صحنه را ترک کرد: "اصلا این ها در جایگاهی نیستند که حرف بزنند..." ساکت در ادامه اظهاراتی هم علیه نوازی انجام داد که خیلی جنجالی بود. او که در طول نشست مطبوعاتی و مصاحبه های بعد از بازی احترام مربیان رقیب را حفظ کرده بود ناگهان پس از به زبان آوردن این جمله از گفته خود پشیمان شد و از خبرنگاران خواست که گفته هایش را پاک کنند.

 ‎نوازی با انتقاد شدید از الهامی: اول دهانت را آب بکش بعد اسم من را بیاور!

محمد نوازی در خصوص دیدار فینال جام حذفی مقابل نساجی و از دست رفتن جام قهرمانی گفت: در ابتدا لازم است قهرمانی را به مردم خوب مازندران تبریک بگویم و از طرفداران فهیم استان مرکزی به خاطر قهرمان نشدن مان عذرخواهی کنم. طرفداران آلومینیوم اراک نشان دادند چه شخصیتی دارند و در طول بازی با حمایتی که از تیم کردند لیاقت خود و تیم استان را نشان دادند. اقدام آنها بعد از پایان بازی واقعا باعث غرور من شد و وقتی آنها کادرفنی و بازیکنان را تشویق کردند بغض کردم.

‎وی در خصوص اتفاقات قبل از مسابقه و درگیری که مقابل رختکن این تیم رخ داد، گفت: زشت‌ترین و کثیف‌ترین کارها این است که برای پیروزی در یک مسابقه نقشه‌های غیر فوتبالی بکشید. در طول هفته گذشته مهدی رحمتی بازیکنان و کادر فنی تیم را ممنوع المصاحبه کرده بود که کلامی در مورد حریف و شرایط آنها صحبت نشود اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم از همان ابتدا رفتارهایی دیدم که شرمم آمد در موردش حرف زنم.

‎مربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: در رختکن تیم ما را قفل کرده بودند و کسانی که داخل بودند در را باز نمی‌کردند. معلوم نبود چه کار می‌کردند که صدای در زدن را می‌شنیدند و در را باز نمی‌کردند. اینها به کنار ولی برای فوتبال ایران متاسف هستم که یک نفر اسمش را سرمربی گذاشته و از ادبیاتی استفاده می‌کند که با ادبیات کوچه و خیابان فرقی ندارد. سرمربی حریف وقتی دیده تیم ما 40 دقیقه پشت در رختکن اسیر شده خطاب به اعضای تیم ما می‌گوید اگر در توالت هم لباس عوض کنیم شما را می‌بریم!

‎نوازی ادامه داد: این مربی آنقدر بی‌حیا است که در مصاحبه بعد از بازی هم اعتراف می‌کند که از یک کلمه دیگر هم استفاده کرده و نمی‌تواند آن را جلوی دوربین بگوید. نمی‌دانم کمیته انضباطی این‌جور مواقع کجاست و چه مسائلی را دنبال می‌ کند؟ او خطاب به من گفته آویزان دیگران شده‌ام در حالی که باید بداند وقتی می‌خواهد اسم محمد نوازی را بیاورد باید ابتدا دهانش را آب بکشد. جالب است سهیل مهدی  بعد از بازی مصاحبه کرده و گفته سوء‌تفاهم حل شد! واقعا باید برای چنین مسئولانی افسوس خورد. کسی که اسمش سرمربی است و باید برای شاگردانش معلم باشد به سمت من لگد پرت کرد و 20 نفر مقابل رختکن حرکت زشت این آقا را تماشا کردند.

‎وی تصریح کرد: مردم محمد نوازی را با 50-60  بازی ملی می‌شناسند و این آقایان که سوابق اخلاقی و رفتاری‌شان در فوتبال مشخص است را می‌شناسند. اگر اسم این فرد مربی است من خجالت می‌کشم بگویم مربی هستم. کسی که به عنوان مربی بداخلاق در فوتبال ایران شهره است با قلدری هر کاری بخواهد انجام می‌دهد، کثیف کاری می‌کند و به کارهایی که کرده افتخار می‌کند. بروید و ببینید این آقا در این 2-3 سال چقدر فرهنگ بی‌اخلاقی در این فوتبال ترویج کرده و چند بار محروم شده است. رفتارهای زشت این مربی را نه من بلکه کل فوتبال ایران دیده‌اند اما بهتر است متولیان فرهنگ و اخلاق در ورزش و فوتبال کشور به این رفتارهای سرمربی نساجی افتخار کنند.

‎مربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: منِ محمد نوازی نمی‌خواستم حرفی بزنم اما رفتارهای بی‌ادبانه سرمربی نساجی باعث شد تا مصاحبه کنم. به او هشدار می‌دهم از این پس اسم هر کدام از اعضای کادر فنی تیم ما را بیاورد پاسخی به او می‌دهم که از خانه‌اش خارج نشود. وقتی  کمیته انضباطی محرومیت یک مربی بد اخلاق را تعلیق می‌کند آن هم در حالی که پرونده‌اش در این کمیته باز است اینگونه می‌شود که او لگد پرت می‌کند و با کلمات سخیف برای رقیبش کری می‌خواند.

‎نوازی ادامه داد: با این وضع چندان هم نباید به آینده این فوتبال امیدوار بود. ما بازی را واگذار کردیم و مردانه پذیرفتیم ولی شما نگاه کنید وقتی وزیر ورزش از 2 هفته قبل قول می‌دهد که ورزشگاه محل بازی را تغییر می‌دهد، به تیم حریف زمین  اصلی ورزشگاه را می‌دهد معلوم است که یک مربی بداخلاق جوگیر می‌شود و در رختکن را می‌بندد و آن شرایط زشت را قبل از بازی رقم می‌زنند.

‎نوازی یادآور شد:  مهدی رحمتی آنقدر در این فوتبال جام و فینال دیده که نیازی به تعریف کسی ندارد. او تصور می‌کند اگر از رحمتی تعریف کند و علیه دستیارانش صحبت کند سرمربی تیم ما خوشحال می‌شود  در حالی که همه در این فوتبال سرمربی نساجی را با اخلاقش می‌شناسند. این آقا چند سال است فکر می‌کند هواداران استقلال آنقدر بدبخت شده‌اند که یک روز سراغ چنین مربی می‌روند. او هر بار که با استقلال بازی دارد سعی می‌کند با تعریف و تمجید خودش را به نوعی در دل هواداران این تیم باز کند غافل از اینکه طرفداران استقلال خیلی باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. محمد نوازی را همه می‌شناسند و نیازی به  آویزان شدن ندارد. کسی که برای رسیدن به نیمکت استقلال آویزان اسپانسر، لیدر قدیمی که بعدها ارتقا پست گرفت و یک عضو سابق هیئت مدیره که تجارت کمپوت دارد، شده بود آویزان است یا منِ نوازی که نیمی از عمرم را در استقلال گذاشتم؟

نوازی خاطرنشان کرد: او یادش باشد هواداران استقلال آنقدر جنتلمن هستند که اجازه ندهند پای چنین فردی با این رفتارها حتی به 20 کیلومتری استقلال برسد. هواداران استقلال مربی می‌خواهند که اخلاق داشته باشد نه اینکه لقب بی‌اخلاق برازنده او باشد. این مسائل را گفتم که سرمربی حریف (مخاطب من فقط سرمربی حریف است و نه دیگران) حواسش را جمع کند و دیگر اسمی از کادر فنی آلومینیوم اراک نیاورد که اگر بیاورد، مسئولیتش با خودش است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پول،

      پاسخ ها

      • ahmad

        رفیقاتو مثل استادت نفروشی ؟

      • ali

        زحمت کشیدید یا پول گرفتید ؟

    • ناشناس

      ازلحاظ اخلاق وادب ونزاکت فقط اقامعلم مجیدجلالی کاش همه ازاین اقا شخصیت وادب رویادبگیرند هیچگاه ازایشون خلاف ادب ونزاکت ندیده شده ونه شنیده شده
      بقول امیرقلعه نوعی جلالی مرده واقعیه

    • غضنفر

      آقای الهامی ساکت باش .

    • ققنوس

      اه اه چقدر این میثاقیان ناشیانه برنامه رو اداره میکنه.تورو خدا به مردم احترام بذارید و برنامه ۹۰ رو برگردونید

    • آبی رنگ عشق

      محمد نوازی بسیار آدم با شخصیتی هست چه زمانی فوتبال بازی میکرد چه الان تا حالا ندیدم یکبار هم کنار نیمکت با داور يا عوامل برگزاری بازی جروبحث کنه مهدی رحمتی هم برای همه شناخته شده هستند لازم به توضیح نیست ساکت الهامی بسیار آدم بی ادبیه همیشه با همه جر و بحث داره

    • ناشناس

      آقای ساکت الهامی خجالت بکش یه قهرمانی ارزش این همه کثیف کاری رو نداره

    • ناشناس

      اقای الهامی جام گرفتن شما چه ارزشی دارد شما فوتبال بازی نکردید با ضد فوتبال و برد ناپلئونی صاحب یک جام بی ارزش شدید فکر کردید مربی توانمندی هستید جام را بخاطر مالک نساجی تقدیم شما کردند تا بخش خصوصی از تیمداری پشیمان نشوند درود به مردم دوستداشتنی مازندران که لیاقتش را دارند

    • ناشناس

      الهام مربی بی شخصیتیه واقعا انسان بی ... بی ادبیه

    • ناشناس

      آقای باادب ،بااحترام ،دربی یادت رفته دعوا با حمید استیلی ،الان از ادب حرف میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج