جاباما
۱۲۰۹۵۱۹
۴۸۹
۴۸۹
پ

پیام به میلان؛ به خاطر این گل من را جذب کنید!

نیکولا سانسونه، بازیکن بولونیا بعد از گلی که در بازی دیشب برابر اینتر به ثمر رساند پیام جالبی را برای میلانی‌ها ارسال کرد.

ورزش سه: اینتر شب گذشته در چارچوب دیدار عقب افتاده خود از هفته بیستم سری‌آ مهمان بولونیا بود.‌ شاگردان سیمونه اینزاگی در صورت پیروزی در این مسابقه به صدر جدول صعود می کردند اما نهایتاً آنها کار را با نتیجه ۲-۱ به حریف خود واگذار کردند تا در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها تیم همشهری یعنی میلان با دو امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اینتر با گل لحظات ابتدایی ایوان پریشیچ از حریف خود پیش افتاد. با این‌حال مارکو آرناتوویچ در همان نیمه اول توانست کار را به تساوی بکشاند. در حالیکه نرآتزوری برای به ثمر رساندن گل برتری تلاش می‌کرد این مهاجم ایتالیایی بولونیا یعنی نیکولا سانسونه بود که موفق شد در دقیقه ۸۱ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. اینتر در ادامه تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی انجام داد اما در نهایت ناکام بود تا یک شکست تلخ آن هم در این مقطع حساس برای شاگردان سیمونه اینزاگی به ثبت برسد.

پیام به میلان؛ به خاطر این گل من را جذب کنید!

اگرچه نیکولا سانسونه یکی از ساده ترین گل‌های دوران فوتبال خود را به ثمر رساند اما او بعد از بازی دوست داشت اعتبار قابل توجهی به آن ببخشد و از این گل برای ابراز علاقه اش به میلان استفاده کرد. او پس از بازی در صحبت‌هایی که با اسکای اسپورتس داشت ضمن اشاره به اینکه در کودکی طرفدار میلان بوده گفت: " امیدوارم پائولو مالدینی یا یک نفر از میلان این بازی را دیده باشند. شاید آنها بتوانند از من تشکر کنند. همچنین یک قرارداد قرضی با من ببندند تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج