۱۲۰۹۶۰۰
۶۳۸
۶۳۸
پ

خط و نشان نوازی برای سرمربی نساجی

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با رد اغلب ادعاهای سرمربی نساجی با بیان اینکه «چهار شنبه میزبانتان هستیم» به نوعی برای ساکت الهامی خط و نشان کشید.

مهر: مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با رد اغلب ادعاهای سرمربی نساجی با بیان اینکه «چهار شنبه میزبانتان هستیم» به نوعی برای ساکت الهامی خط و نشان کشید.

باوجود اینکه از فینال جام حذفی و قهرمانی نساجی بیش از دو روز می‌گذرد، اما حواشی این بازی کماکان ادامه دارد و چه بسا تنش‌های بین دو تیم یک هفته بعد از دیدار آنها در ورزشگاه آزادی، در اراک ادامه داشته باشد.

خط و نشان نوازی برای سرمربی نساجی

پس از صحبت‌های ساکت الهامی سرمربی نساج در خصوص مصاحبه‌های محمد نوازی و طرح این ادعا که این صحبت‌های خود نوازی نبوده و یک «بچه» (اشاره به یکی از مدیران میانی سابق استقلال و از دوستان بسیار نزدیک سرمربی آلومینیوم) بوده است، نوازی در مقام پاسخ به این ادعا بر آمد و نه تنها ادعای الهامی را رد کرد و این صحبت‌ها را متعلق به خودش دانست، بلکه با بیان این موضوع که دو تیم چهار شنبه بار دیگر به میدان می‌روند و این بار ما میزبان هستیم، به نوعی برای الهامی خط و نشان کشید.

دو تیم آلومینیوم و نساجی که چهارشنبه شب در فینال سی و پنجمین دوره از جام حذفی کشور به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر نساجی و قهرمانی آنها به اتمام رسید.

به فاصله کمتر از یک هفته و در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که این بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می‌شود. شاید اگر تمهیداتی برای برگزاری این بازی در نظر گرفته نشود، این دیدار هم با حواشی زیادی مواجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج