جاباما
۱۲۰۹۶۰۹
۱۳۱
۱۳۱
پ

ستاره بایرن با این دو شرط تمدید می‌کند

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، آماده است در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند.

خبرآنلاین: روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، آماده است در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند.

قرارداد لواندوفسکی با باشگاه بایرن در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و این بازیکن از همین حالا به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا تبدیل شده است.

ستاره بایرن با این دو شرط تمدید می‌کند

این مهاجم لهستانی در طول چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در کسب موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها بوده و درخشش خیره‌کننده او باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایطش را زیر نظر داشته و علاقه بسیاری به جذب او داشته باشند.

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن او به بارسلونا در پایان فصل جاری به گوش رسیده اما روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که لوا آماده است تا قراردادش را با بایرن تمدید کند اما برای این کار دو شرط دارد.

این بازیکن از بایرن خواسته که قرارداد دو ساله تا سال ۲۰۲۵ با او به امضا برساند و در عین حال دستمزد او را گفته می‌شود حدود ۲۴ میلیون یورو در سال است نیز افزایش دهد.

بایرن معمولا قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال را تنها یک سال تمدید می‌کند و این شرایط در حال حاضر برای توماس مولر و مانوئل نویر نیز صدق می‌کند اما این احتمال وجود دارد که مدیران این باشگاه با توجه به جایگاه لواندوفسکی و اهمیت حضور او در این تیم، استثنایی برای این بازیکن قائل شوند.

اما نکته مهم‌تر مربوط به بحث دستمزد این بازیکن است، چرا که او همین حالا و در سن ۳۳ سالگی بیشترین دستمزد را در بایرن دریافت می‌کند و افزایش قابل توجه این مبلغ ممکن است روی درخواست‌های سایر بازیکنان این تیم نیز تاثیرگذار باشد که باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده است.

این در حالی است که بسیاری از نشریات آلمانی در چند روز اخیر مدعی شده‌اند که باشگاه بایرن آماده است تا در صورت دریافت پیشنهادی بیشتر از ۴۰ میلیون یورو، این بازیکن را به فروش برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج