۱۲۰۹۷۰۱
۹۷
۹۷
پ

واکنش کونته به شایعه توافق با PSG

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام تاکید کرد در پایان فصل در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

ورزش سه: اخبار حاکی از تمایل پاری سن ژرمن با همکاری با آنتونیو کونته در فصل بعد و آغاز مذاکرات و حتی برخی توافقات بین طرفین در روزهای اخیر بوده است. حالا آنتونیو کونته مدعی شد تمام تمرکز او تا پایان فصل روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان با تاتنهام بوده و این باشگاه شایسته کسب این موفقیت و حضور در اروپا است.

آنتونیو کونته گفت: "اینکه باشگاه های دیگر عملکرد من را مورد ستایش قرار می دهند خوشحال کننده، اما این یک مسئله است. حقیقت این است که وقتی مردم سعی می کنند اخباری از خود اختراع کرده  و فقط برای ایجاد مشکل صحبت کنند، اتفاقی خوشایند رخ نمی دهند.

واکنش کونته به شایعه توافق با PSG

این اخبار واقعیت نداشته و برای باشگاه های درگیر این شایعات یا بازیکنان من عادلانه نیست. همچنین من احساس می‌کنم ما فقط روی این پنج مسابقه خود تا آخر فصل تمرکز کرده‌ایم تا نتیجه بگیریم. ما خیلی سخت تلاش می کنیم و بازیکنان تاتنهام به خوبی می دانند که ما واقعاً متمرکز هستیم و به کرات در مورد فرصت صعود به لیگ قهرمانان با هم صحبت می کنیم. 

ما باید با شور، اشتیاق و شادی در این چند هفته پیش برویم. ما شایسته مبارزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم و برای ماندن در این شرایط باید از این وضعیت لذت ببریم. هواداران نیز باید در هر لحظه و شرایط دشوار کنار ما باشند.  به اخبار جعلی گوش ندهید و مطمئنا برخی می خواهند برای فضای داخل باشگاه مشکل ایجاد کنند. ما پنج بازی داریم و در پایان فصل به صورت خصوصی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا به بهترین راه حل برسیم."

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج