۱۲۰۹۹۱۸
۱۷۷
۱۷۷
پ

خیرینی که پورسانت می خواهند!

بعد از ماجرای پولهایی که در دوره های قبل وارد باشگاه استقلال شد و حالا دردسرساز شده،خبر رسید که یک خیر جدید هم پیدا شده که به پرسپولیس پول بدهد!

خبرورزشی: حتما در جریان ماجرای کمک مالی برخی از هواداران پولدار به باشگاه استقلال هستید. کسانی که به اسم خیرین عاشق استقلال جلو آمدند و حالا طبق ادعای مدیران باشگاه پورسانت پولشان را می خواهند.امروز هم یکی از مدیران پرسپولیس خبر از حضور یک خیر پرسپولیسی داده که گویا قرار است در ماجرای استوکس به پرسپولیس کمک کند. البته پرسپولیس هم مثل استقلال قبلا از این پولدارها زیاد داشته که سرآمد آنها حسین هدایتی بود. روزی مدیرعامل پرسپولیس با افتخار می گفت با بازیکنان قرارداد می بستم و به آنها می گفتم آقای هدایتی در اتاق بغلی نشسته ،برو و هر چقدر می توانی از او پول بگیر!

طبعا خروجی این مدل مدیریت پنجره های بسته و حذف از آسیاست که به درستی گریبان پرسپولیس و استقلال را گرفت. یکسری پول بی حساب و کتاب وارد باشگاه می شود و عجیب این که هواداران پولدار و خیرین محترم! بعد از مدتی پولشان را می خواهند و البته سود آن را هم طلب می کنند. حالا این که این عزیزان چه جور هوادارانی هستند بماند اما مسلما هر چه هستند خیر نیستند چون تعریف خیر چیز دیگری است.

وزارت ورزش یا هر نهادی که متولی پرسپولیس و استقلال است باید هرچه سریعتر جلوی این شهرت طلبی ها و کاسب کاری ها را بگیرد. عده ای به اسم هوادار و خیر جلو می آیند پولی می دهند و بعد که از همین طریق معروف می شوند ،اصل پول و سودش را طلب می کنند. خب واقعا اسم این کار را چه می توان گذاشت؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج