۱۲۱۰۴۵۴
۱ نظر
۸۶
۱ نظر
۸۶
پ

آلومینیوم با تماشاگر مقابل نساجی

هواداران اراکی این اجازه را دارند تا در دیدار آلومینیوم برابر نساجی، تیم خود را حمایت کنند.

ورزش سه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک که دومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد، دو هفته قبل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل خلیج فارس بندر ماهشهر از حضور ۳۰ درصدی تماشاگرانش بهره برد که این اتفاق در مسابقه پیش روی لیگ برتر نیز برای آنها ادامه خواهد داشت.

هواداران آلومینیوم که حضور پرشوری در مسابقه فینال جام حذفی داشتند و علی‌رغم شکست به تشویق این تیم در پایان بازی پرداختند، حالا در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد نیز دوباره کنار تیم آلومینیوم برابر نساجی هستند.

بنابر نظر سازمان لیگ و با توجه به شرایط ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، تیم فوتبال آلومینیوم می‌تواند در دیدار مقابل نساجی مازندران از حضور ۳۰ درصدی تماشاگرانش بهره‌مند شود که به همین‌منظور سایت بلیت‌فروشی نیز از عصر روز دوشنبه بازگشایی شده است.

دیدار روز چهارشنبه آلومینیوم اراک مقابل نساجی، نخستین مسابقه لیگ برتری تاریخ ایرالکویی‌هاست که آنها می‌توانند از حضور هواداران خود در یک دیدار خانگی بهره‌مند شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا رحم گنه نساجی روز سختی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج