۱۲۱۰۷۹۳
۱۹۲
۱۹۲
پ

یوونتوس، همین حالا آلگری را اخراج کن!

آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است یوونتوس باید مکس آلگری سرمربی تیم را اخراج کند.

ورزش سه: به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری و یوونتوس هفته گذشته موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری شدند، اما حالا برای دومین فصل متوالی است که بیانکونری جایی در بین تیم های مدعی فتح اسکودتو ندارد. آنتونیو کاسانو مطابق ماه های اخیر به انتقاد از عملکرد آلگری پرداخته و مدعی شد این سرمربی توانایی بازسازی یوونتوس در فصل آینده را نیز ندارد.

یوونتوس، همین حالا آلگری را اخراج کن!

آنتونیو کاسانو گفت: "می گویند که نمی توان مکس آلگری را اخراج کرد، زیرا او 10 میلیون یورو در سال در باشگاه دستمزد می گیرد. اما من معتقدم که دقیقا به همین دلیل است که یوونتوس باید آلگری را بفرستد تا چمدانش را جمع کرده و از این باشگاه برود. یوونتوس در ماه ژانویه 100 میلیون پول خرج کرد و به همین دلیل است که آنها توانستند در بین چهار تیم برتر قرار گیرند. دوسان ولاهوویچ در چهار ماه اخیر تنها شش گل به ثمر رسانده، اما او در فیورنتینا 17 بار موفق به گلزنی شده یود. 

من دو سال در میلان زیر نظر مکس آلگری کار کردم و این مائورو تاسوتی بود که تاکتیک های تیم را تعیین می کرد، نه او. ما زیر نظر آلگری می خندیدیم و او شوخی می کرد، اما در ادامه او روی نیمکت میلان قرار گرفته و فاتح اسکودتو شد. مکس آلگری در یوونتوس نیز هم همین کار را تکرار کرد. او چیزی را تغییر نمی دهد و فقط در مدیریت گروه مهارت دارد. یوونتوس نمی داند چگونه فوتبال بازی کند و مکس آلگری برای بازسازی تیم قادر به انجام کاری نیست. من این موضوع را از ماه سپتامبر می گویم و همین موضوع برای سال آینده نیز صدق می کند، مگر اینکه آندره‌آ آنیلی چهار یا پنج بازیکن بزرگ دیگر نیز جذب کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج