۱۲۱۰۹۶۲
۱۸۹
۱۸۹
پ

رومن آبراموویچ شایعات را تکذیب کرد

با وجود تغییرات زیادی که از زمان اعلام آمادگی آبراموویچ برای فروختن باشگاه چلسی به وقوع پیوسته است، او همچنان به پیدا کردن مالکی خوب برای چلسی و هزینه کردن مبلغ دریافتی در راه خیر پایبند است.

طرفداری: سخنگوی رومن آبراموویچ با انتشار بیانیه‌ای به تکذیب برخی شایعات مطرح شده در مورد این میلیاردر روس پرداخت.

بر اساس بیانیه منتشر شده در وب سایت رسمی باشگاه چلسی، قصد قبلی آبراموویچ برای اهدای عواید حاصل از فروش باشگاه چلسی به خیریه تغییر نکرده است. در این بیانیه آمده است که معاونان آبراموویچ در همکاری با سازمان ملل و سایر سازمان‌های بزرگ خیریه، در حال برنامه ریزی در مورد این اقدامات بشر دوستانه هستند. همچنین تاکید شده است که آبراموویچ به طور مستقیم نقشی در این جریان نداشته و این روند توسط متخصصانی مجرب که سابقه سال‌ها فعالیت در عرصه کمک‌های بشردوستانه را دارند به پیش برده می‌شود.

در قسمت دیگر این بیانیه آمده است که آبراموویچ درخواستی برای بازپرداخت هیچ گونه قرضی نداشته است و چنین ادعاهایی «کاملا نادرست هستند». حتی این که گفته می‌شد آبراموویچ در واپسین دقایق قیمت درخواستی برای باشگاه را افزایش داده هم تکذیب شده است. اما آبراموویچ از تمامی مشتریان باشگاه خواسته است تا سرمایه گذاری روی آکادمی، تیم زنان، بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج و پایبندی به بنیاد خیریه چلسی را در دستور کار قرار دهند.

در بخش پایانی بیانیه منتشر شده به این اشاره می‌شود که مبلغ قرض داده شدن از سوی آبراموویچ به باشگاه چلسی (که حدود ۱.۵ میلیارد پوند گزارش شده بود) هم تحت تاثیر تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفته است و تا زمان پیگیری روند قضایی، ضبط خواهد شد. اما همچنان قرار است این مبلغ به بنیاد خیریه باشگاه برسد. در ادامه گفته شد آبراموویچ هیچ کنترلی روی این مبالغ نداشته و پس از فروش باشگاه هم نخواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج