۱۲۱۱۱۷۲
۲۷۹
۲۷۹
پ

جنگ سرخابی‌ها بر سر پرونده گل‌گهر!

رقابت بر سر قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس حسابی داغ شده و بعد از اتمام مسابقات هفته بیست‌وپنجم فاصله ۶ امتیازی دو تیم به ۴ امتیاز رسید و از آنجا که ۵ هفته تا پایان لیگ باقی‌ مانده، قرمزها امید زیادی دارند که این فاصله کمتر هم بشود.

فرهیختگان: رقابت بر سر قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس حسابی داغ شده و بعد از اتمام مسابقات هفته بیست‌وپنجم فاصله ۶ امتیازی دو تیم به ۴ امتیاز رسید و از آنجا که ۵ هفته تا پایان لیگ باقی‌ مانده، قرمزها امید زیادی دارند که این فاصله کمتر هم بشود. البته آنها امیدشان فقط به بازی‌های آتی نیست. این روزها بحث پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر که باعث شد ۷ امتیاز از این تیم سیرجانی کسر شود دوباره داغ شده و قرار است به‌خاطر برخی ابهامات مجدد مورد بازبینی قرار بگیرد. استقلال با رای این پرونده صاحب دو امتیاز شد که اگر از این تیم کسر شود، حساسیت‌ها در جدول به اوج خواهد رسید و به همین دلیل هم قرمزها با به راه‌انداختن توفان توئیتری امیدوارند این اتفاق رقم بخورد. در این بین، مسئولان سابق و فعلی دو باشگاه هم با موضع‌گیری‌های خود جدال تازه‌ای را بین سرخابی‌ها رقم زدند.

 شکوری: تخلف و دخالت صورت‌گرفته

ابتدا ابراهیم شکوری، معاون پیشین این باشگاه که قبلا سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم بود، با انتشار یک توئیت خبرساز شد. وی نوشت: ‌«همکاران سابق و دوستان عزیزم در فدراسیون فوتبال: اگر در پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر تخلف و دخالتی صورت گرفته که طبق مطالب منتشره، گرفته است، لطفا قبل از اینکه شرایط حساس‌تر و بحرانی بشود، موضوع را بررسی و اعلام‌نظر نهایی بفرمایید.»

 محمدی: رای باید باطل شود

سپس نوبت به محمد محمدی، معاون جدید باشگاه پرسپولیس که بعد از دو ماه فعالیت حضوری به‌تازگی از درویش حکم گرفته، رسید تا در این خصوص موضع‌گیری کند. وی در اولین روز کاری بعد از دریافت حکم رسمی‌اش گفت: «در ‌چند روز اخیر شاهد این بودیم که هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس به‌حق خواستار این شدند که پرونده کسر امتیاز از گل‌‌گهر مجدد بررسی شود. ما هم در کنار هواداران‌مان خواستار بررسی بهتر و دقیق‌تر این پرونده هستیم. باشگاه گل‌گهر مجدد اعاده دادرسی کرده و مستندات و مدارک جدیدی ارائه کرده است که صالحی، رئیس کمیته هم نسبت به این قضیه موضع داشت و درحال بررسی هستند.

ما منتظر ابلاغ رای هستیم. یادآور می‌شوم که یک فایل صوتی منتشر شد و همه آن را گوش دادند که از طرف مشاور حقوقی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بود و ایشان به رئیس کمیته انضباطی دستور می‌دهند که چنین رایی صادر شود. ما باید بدانیم این فایل صوتی در صدور رای چه نقشی داشته است. جناب آقای اصولی در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کردند که ابهاماتی در آن قضیه بوده و باید مجدد رسیدگی شود. وقتی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال خودشان اعلام می‌کنند ابهامات و شائبه‌هایی وجود دارد، چرا کمیته استیناف مجدد رسیدگی نمی‌کند؟ وقتی خود هیات‌رئیسه تخلفات رئیس پیشین فدراسیون را منتشر می‌کند و یکی از موارد تخلف در رای باشگاه محترم گل‌گهر است چرا این رای باطل نمی‌شود؟

ما به‌جد پیگیر این قضیه هستیم و تا انتها پیگیری می‌کنیم. امسال همین رای ممکن است در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشد. بازیکنان و کادرفنی ما در زمین تمام سعی‌شان را می‌کنند و ما امیدواریم که اتفاقات و نتایج بازی‌ها در زمین رقم بخورد نه بیرون از زمین اما اینکه از حق‌مان در بیرون زمین نگذریم وظیفه من و اعضای باشگاه است که به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه دادرسی باشگاه گل‌گهر اعلام شود.»

 سمیعی: هزار بار هم بررسی شود، رای تغییر نمی‌کند

باشگاه استقلال هم در این خصوص سکوت نکرد و فرشید سمیعی، معاون حقوقی این باشگاه تصریح کرد: «نکته کلیدی پرونده اریک باگناما همان 4 بازی ملی است. تا زمانی که اثبات نشود این بازیکن قبل از پیوستن به گل‌گهر دارای 4 بازی ملی بوده، به نظر بنده هزار بار هم این پرونده بررسی شود تغییری در رای حاصل نخواهد شد. چون قطعا باگناما تا آن تاریخ فاقد این تعداد بازی ملی بوده است. بنابراین، نقض آرای صادره بی‌معنی خواهد بود. اگر دوستان به‌خاطر تعطیلات حوصله‌شان سر رفته، پیشنهاد می‌کنم پرونده تیم شهرخودرو را از مرحله بدوی تا مرحله اجرا مطالعه کنند. قطعا جذابیت‌های زیادی دارد که توجه بسیاری را جلب خواهد کرد. طرفداران استقلال گمان می‌کنند در فصول گذشته درخصوص باشگاه استقلال تضییع حقوق صورت گرفته و عملکرد اخیر دبیرکل سابق فدراسیون این گمان را پررنگ کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج