۱۲۱۱۲۱۵
۳ نظر
۲۰۷
۳ نظر
۲۰۷
پ

جعفری: تارتار، نان حلال سر سفره می‌برد

گلر تیم ذوب آهن در مورد بازی با هوادار و دیدار حساس پیش رو مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

ایلنا: پارسا جعفری در خصوص دیدار مقابل هوادار اظهار داشت: بازی سختی بود و هوادار تیمی است که هجومی و رو به جلو و باز بازی می‌کند و همین موضوع کار ما را سخت کرد ولی به خوبی توانستیم آنها را کنترل و از ایجاد موقعیت جلوگیری کنیم. در طول ۹۰ دقیقه موقعیت‌های خوبی داشتیم که با بدشانسی از دست رفت و در آن طرف آنها یک توپ روی دروازه ما آوردند که گل شد و فکر می‌کنم نتیجه بازی روی بدشانسی رقم خورد و مستحق شکست نبودیم و باید از این بازی امتیاز می‌گرفتیم.

وی در مورد گلی که دریافت کرد گفت: همانطور که گفتم یک توپ روی دروازه ما آمد و وارد دروازه شد. به نظرم روی این گل مقصر نبودم چون زاویه آن به شکلی بود که دید نداشتم و دیدم روی توپ کور بود و فرصت کافی برای واکنش نشان دادن نداشتم.

گلر ذوب آهن در مورد دو شکست پیاپی این تیم بعد از چند نتیجه خوب عنوان کرد: ما روی ریل نتیجه گرفتن بودیم ولی در این دو هفته بدشانسی و اشتباه داوری و مسائلی از این دست مانع از نتیجه گرفتن تیم شدند. ما در هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم و این دو بازی هم به دنبال برد بودیم ولی خب به چیزی که برایش تلاش کردیم دست نیافتیم.

جعفری در مورد وضعیت تیم در جدول گفت: وضعیت میانه جدول به گونه‌ای است که امتیاز تیم‌ها خیلی نزدیک‌ است و با یک برد چند پله بالا می‌رویم و با یک باخت چند پله سقوط می‌کنیم و برای همین با نتایج خوب در دیدارهای باقی مانده می‌توانیم رتبه خوبی در جدول برای خودمان رقم بزنیم و از همین هفته امیدوارم روی ریل برد برگردیم.

وی در مورد تقابل حساس هفته بیست و ششم با پرسپولیس توضیح داد: بازی سخت و حساسی داریم و پرسپولیس هم برای قهرمانی می‌جنگد و برای همین کار ما خیلی سخت است ولی ما هم با توجه به شرایطمان نیاز به ۳ امتیاز بازی داریم و به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم. امتیاز میزبانی این بازی را هم داریم ولی فکر می‌کنم در این بازی در خانه هم بیشترین استقبال از سوی هواداران رقیب باشد و حدس می‌زنم در خانه به نوعی میهمان باشیم.

گلر ذوب آهن در مورد حساسیت این بازی به خاطر عقبه پرسپولیسی مهدی تارتار گفت: مهدی تارتار نان حلال سر سفره‌اش می‌برد و این چرندیاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی و اطراف مطرح می‌شود را ایشان اصلاً به آن اهمیت نمی‌دهد و تمرکزش روی بازی است و همیشه به ما می‌گوید بدون توجه به اسم رقیب بروید دست پر خارج شوید و با سه امتیاز برگردید. اتفاقاً در دیدارهای مهم این چنینی انگیزه تیم بیشتر از همیشه است و ما هم با توجه به نتایج دو دیدار اخیر بمب انگیزه و روحیه هستیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

جعفری در مورد اینکه مقابل پرسپولیس فیکس است یا نه و اینکه با توجه به اشتباهش در بازی رفت چه انگیزه‌ای برای این دیدار دارد، گفت: در مورد فیکس بودن یا نبودن کادرفنی باید نظر بدهند و من چیزی نمی‌دانم و معمولاً شب بازی در هتل مشخص می‌شود من بازی می‌کنم یا حبیب فرعباسی. در مورد اشتباه بازی رفت هم اتفاقی بود که رخ داد و برای بزرگترین گلرهای دنیا هم این موارد پیش می‌آید. من از آن اشتباه درس گرفتم ولی همان شب آن را فراموش کردم و دیگر به آن فکر نمی‌کنم و اگر فرصت بازی پیدا کنم انگیزه‌ام کمک به تیم و تلاش برای نتیجه گرفتن است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوسک قرمز

      خیلی

    • دکتر زنگی

      بازی رفت یادتون رفته از گلر سوم تیم استفاده کرد

    • ناشناس

      پس خودتو نشون بده جلو پرسپولیس یا ببر. یا مساوی کن تا باور کنن راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج