۱۲۱۱۳۰۹
۷۶۶
۷۶۶
پ

خط و نشان یک پرسپولیسی برای تیم مجیدی

مدافع سابق پرسپولیس از انگیزه‌اش برای تقابل با استقلال می‌گوید و اینکه پیروزی در این بازی شانس شهرخودرو برای بقا را بسیار بیشتر خواهد کرد.

ورزش سه: مدافع سابق پرسپولیس از انگیزه‌اش برای تقابل با استقلال می‌گوید و اینکه پیروزی در این بازی شانس شهرخودرو برای بقا را بسیار بیشتر خواهد کرد.

احسان حسینی مدافع سابق پرسپولیس راجع به بازی استقلال توضیح داد: بازی خیلی سختی است و استقلال امسال تیم خوبی نشان داده و تا الان هم باخت نداشته اما ما نیاز به امتیاز داریم و با تمام توان برای برد وارد زمین خواهیم شد. خیلی امیدواریم که اولین باخت استقلال را رقم بزنیم. ما در بازی‌های قبلی نشان دادیم که تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

وی با اشاره به دریافت گل از صنعت نفت در آخرین دقایق بازی گفت: باتوجه به اتفاقاتی که افتاد، شرایط طوری رقم خورد که اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. ما خیلی امتیازات را در دقایق آخر از دست دادیم و فکر می‌کنم علتش روحی روانی باشد و فنی نیست. باید این نقطه ضعف را هم در پنج بازی آینده جبران کنیم.

حسینی راجع به تلاش بازیکنان تیم برای بقا در لیگ برتر اظهار داشت: روی کاغذ شانس ما از همه کمتر است اما انسان با امید زنده است. اختلاف ما زیاد نیست و ما شرایطمان را خوب کردیم و حالا میتوانیم با یک برد دو رده بالا بیاییم.

مدافع شهرخودرو در مورد شانس بسته نگه داشتن دروازه مقابل استقلال عنوان کرد: بازی خیلی دشواری است و مهم این است که بتوانیم کلین شیت کنیم تا با بسته نگه داشتن دروازه، زمینه‌ساز پیروزی شویم.

او در مورد احتمال گلزنی اش در مقابل استقلال گفت: واقعا خیلی دوست دارم به استقلال گل بزنم. البته گل زدن لذت بخش است و نه فقط جلوی استقلال، بلکه در همه بازی‌ها اهمیت دارد اما این بازی مسابقه ویژه خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج