۱۲۱۱۳۲۸
۱۷۱
۱۷۱
پ

پنج بازی برای سپاهان و یک تصمیم بزرگ

عملکرد سپاهان در پنج بازی پایانی لیگ بیست و یکم تاثیر بسیاری در سرنوشت فصل آینده زردپوشان اصفهانی دارد، اما ...

ورزش سه: سال گذشته در چنین مقطعی اوضاع برای سپاهان کاملا متفاوت بود و آنها در مقطعی نیز صدرنشین لیگ برتر شدند ولی تساوی برابر پیکان در ورزشگاه شهر قدس سبب شد تا آنها بار دیگر دست پایین‌تر را نسبت به شاگردان یحیی گل‌محمدی پیدا کنند و در نهایت هم علی‌رغم عملکرد بسیار خوبی که داشتند، نتوانستند اختلاف دو امتیازی با پرسپولیس را جبران کنند و با ۶۵ امتیاز به نایب قهرمانی اکتفا کردند.

با شروع فصل جدید انتظار می‌رفت که تیم محرم نویدکیا مدعی اول قهرمانی باشد و شروع مسابقات نیز همین موضوع را نشان می‌داد؛ اما رفته ضعف‌های سپاهان آشکار شد و آنها چند هفته پس از شروع نیم فصل دوم از کورس مدعیان قهرمانی جا ماندند و شانس‌شان برای کسب رتبه قهرمانی بسیار کمرنگ شد.

در همین حین بود که محرم نویدکیا هم تصمیم به استعفا گرفت ولی با وجود اینکه چند روز در تمرینات شرکت نکرده بود، پای سفر به تبریز به سایر اعضای سپاهان ملحق شد و به درخواست هواداران و مدیران باشگاه برای بازگشت پاسخ مثبت داد.

عملکرد سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بخش دیگری از کارنامه محرم نویدکیا در فصل جاری را تشکیل داده است؛ جایی که آنها نتوانستند جواز صعود به مرحله حذفی را بگیرند و فشار بر بازیکنان و کادر فنی تیم افزایش یافت.

با این حال بازیکنان و محرم نویدکیا به دور از حواشی به کارشان ادامه دادند و در مصاف با استقلال نیز شاهد عملکرد قابل قبولی از این تیم بودیم. اما همه چیز این روزها پیرامون سپاهان با ابهام پیش می‌رود.

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از مصاف با استقلال در واکنش به سوالی که آیا فصل آینده نیز مطابق قراردادش در سپاهان می‌ماند یا خیر، اینطور واکنش نشان داد:«فوتبال به روز و به لحظه است و از الان نمی‌توان برای آینده تصمیم‌گیری کرد؛ این‌که من برای فصل آینده قرارداد دارم، درست است. من بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان تیم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم اما باید ابتدا این ۵ بازی به پایان برسد و بعد از آن باید روند را ببینیم که اصلا امکان همکاری وجود دارد یا خیر. خیلی دوست داشتم که بازی را ببریم اما از تلاش بازیکنانم تشکر و قدردانی می‌کنم»

پنج بازی برای سپاهان و یک تصمیم بزرگ

این پاسخ نویدکیا یعنی هیچ تصویر روشنی از آینده و فصل بیست و دوم در ذهن او نیست. طلایی‌پوشان اصفهانی در 5 دیدار باقی مانده ابتدا باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان بروند و سپس در استادیومی که پرسپولیس مشخص خواهد کرد با این تیم مبارزه خواهند کرد. سه بازی باقی مانده نیز در نقش جهان مقابل شهرخودرو، در ورزشگاه فولاد آره‌نا مقابل فولاد خوزستان و درنهایت در اصفهان مقابل آلومینیوم اراک خواهد بود.

آنطور که شنیده می‌شود نتایج این 5 مسابقه به اضافه دیدار برابر استقلال که با تساوی بدون گل تمام شد، نقش مهمی در مذاکرات محرم نویدکیا و مدیران سپاهان در پایان فصل ایفا خواهد کرد؛ اما نکته‌ مهم دیگر این است که سپاهان در این فصل تیمی با موقعیت‌های سرشار گلزنی همراه با فرصت‌سوزی‌های فراوان بوده است و احتمالا حل این موضوع نیاز به زمان خواهد داشت تا کادر فنی بتواند در پنجره تابستانی با آرامش نسبت به ترمیم تیمش، اضافه کردن نفرات جدید و خط زدن برخی نفرات فعلی اقدام کند؛ موضوعی که همچنان در ابهام است و این موضوع می‌تواند کار این تیم را برای حضور موفقیت آمیز در لیگ بعدی دشوارتر کند.

آنچه مشخص است مدیران باشگاه و همینطور محرم نویدکیا روزهای سختی را پیش رو دارند و باید تصمیم مهمی را پس از پایان لیگ بگیرند؛ تصمیمی که هم بتواند موفقیت سپاهان در فصل آینده را تا حدودی تضمین کند و هم سرمربی تیم که پس از دو سال تجربه گرانبها حالا در مربیگری بسیارغنی‌تر شده است را نسوزاند...

باید منتظر این تصمیم مهم ماند...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج