۱۲۱۱۸۵۳
۱ نظر
۶۱۹
۱ نظر
۶۱۹
پ

این حرف‌ها رکیک، پلشت و مسخره است

سرمربی پیکان می‌گوید صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی مدیریت شده است.

ورزش سه: مجتبی حسینی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی بدی انجام ندادیم و استراتژی ما این بود که در این بازی در ابتدا تیم خوب سپاهان را کنترل کنیم. می‌دانستیم آنها در فاز هجومی بهترین تیم ایران هستند و می‌توانند موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند ولی امروز با عملکرد خوب بچه‌های‌مان در طول ۹۰ دقیقه هیچ موقعیتی به حریف نداریم و متاسفانه درست در دقایقی که از لحاظ بدنی کم آورده بودند و پرس شدید را نمی‌توانستند انجام بدهند و ما با تعویض‌هایی که کردیم شرایط‌مان بهتر شده بود؛ واقعا یک گل عجیب غریب و بچگانه خوردیم. معمولا این جور بازی‌ها، تیمی که گل اول را بزند می‌تواند بازی را برای خودش بردارد ولی فکر می‌کنم بچه‌های ما امروز خیلی زحمت کشیدند و علی‌رغم این که خیلی تلاش کردند و موقعیتی به حریف ندادند؛ زورشان نرسید و ۱۵ دقیقه آخر فشار خیلی خوبی به سپاهان آوردند اما نتوانستیم بازی را برگردانیم. جا دارد به تمام بچه‌های‌مان خسته نباشید بگویم.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: داور مسابقه قضاوت خیلی خوبی انجام داد و روی صحنه‌ها کنترل خوبی داشت. جا دارد از کوبل داوری تشکر کنم که یک بازی بدون حاشیه را توانستند خوب داوری کنند.

سرمربی پیکان در مورد ضعف پیکان روی گلزنی و توپ‌های آخر عنوان کرد: به هر شکل تصمیمی است که گرفته شد و موثرترین بازیکن ما که ۴ گل زده و سه پاس گل داده بود؛ نمی‌دانم به چه دلیلی به تیم فولاد دادند اما من به بچه‌هایم امید دارم. هنوز ۴ بازی و ۱۲ امتیاز باقی‌مانده و این را هم در نظر بگیریم قرعه عجیب که بازی برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان که ۳ قطب فوتبال ایران هستند پشت سر هم بود فشار زیادی به این جوان‌ها آورد اما شکل تیمی ما بسیار خوب بود و کاملاً بازی پایاپایی انجام دادند. شاید توپ بیشتر دست سپاهان بود اما به هیچ‌عنوان خلق موقعیتی روی دروازه ما نشد و درست در دقایقی که آن‌ها به‌خاطر فشار بدنی به دلیل بازی‌های فشرده‌ای که انجام داده بودند؛ داشتند کم می‌آورند متاسفانه گل بچگانه را خوردیم و این هم شانس ما است. امیدوارم در بازی‌های آینده به‌خوبی امتیازات را جمع کنیم. 

حسینی در مورد اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ داده و اعتقاد برخی مبنی بر اینکه از قصد مقابل پرسپولیس شکست خوردند توضیح داد: من خودم به این صحبت‌ها عادت ندارم و همیشه آدم بی حاشیه‌ای بودم و انتظار چنین توهین‌هایی را از یک‌سری افراد نداشتم و صددرصد مدیریت شده است. من نمی‌دانم این افراد دقیقا دنبال چه هستند که می‌آیند چنین داستانی را مدیریت می‌کنند مطمئناً این قضیه مدیریت شده است که ناگهان هجوم می‌آورند و الفاظ رکیک و حرف‌های مسخره می‌زنند، جای تاسف دارد و امیدوارم به‌جای اینکه از این راه بخواهند فشار بیاورند؛ مدیران به دنبال ساختن زمین، استادیوم و تقویت کردن تیم خودشان از نظر فنی باشند و این روش بسیار زشت و پلشتی است که بخواهی از طریق آن به مسئولان فنی تیم حریف فشار بیاورید. فکر می‌کنم در هیچ جای دنیا چنین روش‌های کثیفی دیده نمی‌شود و من خیلی متاسفم، چون من مطمئن هستم این موضوع از جانب مدیریت هدایت شده و هزینه‌ای برای این قضیه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      این یک موضوع کاملا مشخص شده است. که مقابل استقلال گل نخوری ومقابل سپاهان در لحظات اخر گل دریافت کنی اما دو گل از پرسپولیس دریافت کنی. این کمترین لطفی است که یک شاگرد به استادش میتواند داشته باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج