جاباما
۱۲۱۱۸۹۵
۹۱۱
۹۱۱
پ

بعد پنهان این بازی پرسپولیس که دیده نشد

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت: ضمن تبریک برد استقلال باید گفت تیم ذوب‌آهن با فوتبال جانانه‌اش مقابل پرسپولیس همه حرف و حدیث‌ها درباره تبانی را باطل کرد.

خبرورزشی: ایمان عالمی بازیکن و مربی اسبق استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو اظهار داشت: «بازی جاندار و پر افت و خیزی را از سوی هر دو تیم به ویژه استقلال شاهد بودیم البته استقلال در ابتدا به نوعی یک واهمه در سبک بازیش دیده می‌شد که همین امر سبب شد در برخی اوقات شهر خودرو حملاتی روی دروازه اش ترتیب بدهد».

وی افزود: «اما رفته‌رفته بازی استقلال شکل گرفت و بازیکنان تیم خودشان را پیدا کردند. حضور تماشاگران هم به زیباتر شدن این بازی کمک کرد. اما دفاع جانانه تیم شهر خودرو باعث شد استقلال در نیمه اول دست خالی به رختکن برگردد».

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: «با توجه به شرایط حساس صدرجدول و تحت فشار بودن تیم استقلال طبیعی بود که برخی از ضربات آخر به درستی زده نشود اما باید گفت گل حساسی که توسط آرمان رمضانی به ثمر رسید خیلی مهم بود و شاید همین گل و سه امتیاز ضامن قهرمانی استقلال باشد».

عالمی خاطرنشان کرد: «استقلال با این برد و در شرایطی که پرسپولیس مساوی کرد توانست فاصله اش را دوباره بیشتر کند. همانطور که قبلا گفته بودیم استقلال در هر بازی یک فینال را پیش رو دارد که در این فینال هم توانست با تعویض‌های خوبش امتیاز کامل را بگیرد».

مربی اسبق استقلال درباره حضور مطهری در ترکیب اصلی گفت: «به طور کلی تغییراتی در چینش مهره‌ها و بازیکنان استقلال وجود داشت. برای نمونه چشمی به خط هافبک آمد و کنار مهدی پور بازی کرد و در ادامه هم تغییراتی در ترکیب اصلی موجب شد تا آهنگ هجومی استقلال کمک کند تا تیم به گل برتری برسد. این ثابت کرد کادر فنی شناخت خوبی از همه نفراتش دارد».

وی ادامه داد: «استقلال به این برد نیاز داشت چون پرسپولیس مساوی کرده بود و باید از این موقعیت نهایت استفاده را می‌برد».

عالمی در این باره که تا چه اندازه می‌توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود گفت: «استقلال گام به گام سایه اش روی لیگ را سنگین‌تر می‌کند. با این بازی و این برد، فاصله ۴ امتیازی استقلال دوباره به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد و حالا با اطمینان بیشتری به استقبال چهار بازی آخر خواهد رفت».

وی درباره شکست ناپذیری استقلال هم افزود: «امیدوارم این روند تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد تا یک رکورد جاودانه برای استقلال همراه با قهرمانی‌اش ثبت شود».

بعد پنهان این بازی پرسپولیس که دیده نشد

مربی اسبق استقلال همچنین درباره حرف و حدیث‌های مطرح شده درباره تبانی و بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن با اشاره به آن دیدار تاکید کرد: «من بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس را دیدم. ذوب آهن خیلی خوب بازی را شروع کرد و در دقیقه اول هم میتوانست گل بزند که در دقیقه دوم زد. به نظرم ذوب آهن فوتبال قابل قبولی را نشان داد. برخی اوقات اتفاقاتی پیش از مسابقات باعث می‌شود تا تیم‌ها با انگیزه و روحیه بهتری بازی کنند. ولی به طور کلی معتقدم ذوب‌آهن با این فوتبال جانانه به همه شایعات درباره تبانی پایان داد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج