۱۲۱۱۹۰۷
۱۹۹
۱۹۹
پ

مخالفت تراکتوری‌های متمایل به سپاهان با میزبانی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته آینده برابر سپاهان با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باید خارج از تهران و ورزشگاه خانگی خود میزبانی را انجام بدهد.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته آینده برابر سپاهان با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باید خارج از تهران و ورزشگاه خانگی خود میزبانی را انجام بدهد. این مسابقه از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر طبق برنامه اعلامی روز شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

مدیران پرسپولیس که طی روزهای گذشته به‌خاطر تاخیر در معرفی و انتخاب محل میزبانی از سپاهان تحت‌فشار بودند ابتدا تلاش‌هایی برای انجام بازی در مشهد و ورزشگاه امام رضا داشتند اما درنهایت به‌خاطر مخالفت‌ها با حضور تماشاگران قید این شهر را زدند و سراغ دیگر گزینه‌ها رفتند. صحبت از سیرجان، تبریز و حتی کرج به میان آمد اما درنهایت اعلام شد که شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام(ره) این شهر به‌عنوان میزبان این مسابقه به سازمان لیگ فوتبال ایران معرفی شده و برای این مسابقه با توجه به حکم کمیته انضباطی منعی برای حضور تماشاگران دو تیم طبق سهمیه مشخص برای میزبان و میهمان وجود نخواهد داشت.

نکته جالب اما واکنش تبریزی‌ها و هواداران تراکتور به این خبر بود. تبریزی‌ها اعلام کردند که پرسپولیس در این شهر نه‌تنها هوادار زیادی ندارد بلکه حامیان تراکتور علاقه‌مند به شکست این تیم هستند و احتمالا ترجیح می‌دهند برای حمایت از سپاهان به ورزشگاه بروند! آنها حتی در جریان بازی دیروز تراکتور برابر هوادار با سردادن شعارهایی نسبت به انتخاب تبریز برای بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان داده و اعتراض خود را اعلام کردند. از سوی دیگر هواداران پرسپولیس هم در فضای مجازی نسبت به این انتخاب موضع منفی دارند و معتقدند این تصمیم فرقی با انتخاب اصفهان برای این بازی ندارد. در چنین شرایطی تلاش قرمزهای تهران برای انتخاب ورزشگاهی که بتوانند از حضور تماشاگران خودی در آن بهره ببرند احتمالا به جایی نخواهد رسید و شاید این تصمیم بیش از آنکه به سود پرسپولیس باشد به نفع سپاهان تمام شود.

نکته جالب اینکه بعد از اعلام خبر از سوی باشگاه پرسپولیس، مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که در جریان این خبر نیستند. سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر تاکید کرد که یادگار امام تبریز یکی از گزینه‌های محتمل است اما هنوز(عصر روز گذشته) این موضوع قطعی نشده است و شورای تامین استان‌های مربوطه باید اعلام نظر کنند.

همچنین رئیس هیات‌فوتبال استان آذربایجان‌شرقی هم بعد از انتشار این خبر اعلام کرد که میزبانی پرسپولیس در تبریز مورد قبول مسئولان استان قرار نگرفته است چون هنوز مسئولان در تبریز تصمیم نگرفته‌اند و هیچ‌چیز قطعی نیست و تاکید کرد که نمی‌داند چرا باشگاه پرسپولیس این موضوع را به‌صورت رسمی اعلام کرد. ششگلانی در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم درخواست پرسپولیس رد خواهد شد؛ چراکه ما سفر استانی ریاست‌جمهوری به تبریز را در همین زمان خواهیم داشت و به همین دلیل همه دستگاه‌ها برای برگزاری این موضوع آماده می‌شوند و به نظرم امکان میزبانی از پرسپولیس نخواهد بود.»

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند رضایت مسئولان تبریزی برای برگزاری این بازی را جلب کنند یا بار دیگر باید دنبال یک ورزشگاه دیگر بوده و باز هم شاهد اعتراض سپاهانی‌ها به تاخیر در مشخص شدن محل بازی باشند. هرچند با توجه به وضعیتی که می‌توان متصور بود چندان هم برگزار نشدن بازی در تبریز به ضرر قرمزها نیست. ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان احتمالا گزینه بعدی پرسپولیسی‌ها برای میزبانی از سپاهان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج