جاباما
۱۲۱۲۰۸۷
۱۲۱۸
۱۲۱۸
پ

اعتراف مورینیو؛ بله، آن تصمیم برایم دردناک بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم اخراج در اواخر فصل از باشگاه تاتنهام را دردناک توصیف کرد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو در آوریل سال ۲۰۲۱ و پس از ۱۷ ماه سرمربیگری در تاتنهام، چند روز قبل از برگزاری فینال جام اتحادیه در مقابل منچسترسیتی از سمت خود اخراج شده و اسپرز را ترک کرد. حالا و پس از پیروزی رم مقابل لسترسیتی در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ژوزه مورینیو به شوخی ابراز امیدواری کرد این بار قبل از فینال شغل خود را از دست ندهد.

اعتراف مورینیو؛ بله، آن تصمیم برایم دردناک بود!

ژوزه مورینیو گفت: "من در دوران بلوغ حرفه‌‌ای و همچنین زندگی‌ام هستم و حس بدی ندارم. من فقط سعی می‌کنم مسائل را همان‌طور که هستند بپذیرم، اما بله، آن تصمیم برایم دردآور بود. وقتی با روزنامه‌نگاران انگلیسی در کنفرانس‌های مطبوعاتی صحبت می‌کنم، واکنشی به شوخی نشان می‌دهم. من همیشه به شوخی در مورد راهیابی به فینال لیگ کنفرانس صحبت کرده و می‌گویم امیدوارم این بار اخراج نشوم، زیرا این اتفاق معمولا برای مربیان رخ نمی‌دهد. اما من حسرت نخورده و حس بدی ندارم، انسان‌های خوب زیادی در تاتنهام هستند و برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

اما فکر می‌کنم برای مردی با حرفه و سابقه من، این اتفاق عجیبی بود. اما در نهایت این اتفاق دری را به روی من باز کرد تا در رم کار کنم و از حضور در این باشگاه بسیار خوشحالم. البته من دوست دارم در موقعیتی باشم که برای کسب عنوان قهرمانی بجنگم یا در لیگ قهرمانان حضور داشته باشم، تورنمنتی که در آن 160 یا 170 بار مربیگری کرده‌ام. اما من اینجا را هم دوست دارم و عاشق مردم رم هستم. احساس می‌کنم بخشی از دلیل همدلی ایجاد شده بین هواداران، باشگاه، خودم و بازیکنان هستم و در این باشگاه خیلی خوشحالم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج