۱۲۱۲۷۴۲
۱۱۲۸
۱۱۲۸
پ

مربی استقلال: به نتایج دیگر تیم‌ها توجهی نداریم

​مربی تیم استقلال گفت: نه تنها در بازی فردا بلکه در دیگر دیدارهای باقی مانده لیگ بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت و امیدوارم با تلاش بچه‌ها، سه امتیاز بازی با فولادخوزستان را بدست آوریم.

فوتبالی: مربی تیم استقلال گفت: نه تنها در بازی فردا بلکه در دیگر دیدارهای باقی مانده لیگ بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت و امیدوارم با تلاش بچه‌ها، سه امتیاز بازی با فولادخوزستان را بدست آوریم.  

مربی استقلال: به نتایج دیگر تیم‌ها توجهی نداریم

صالح مصطفوی مربی استقلال در خصوص بازی برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر و شرایط آبی‌پوشان پایتخت، اظهار داشت: بازی فردا مقابل تیم خوب فولاد، بسیار مهم است. با صحبت‌های فرهاد مجیدی، تمرینات و آنالیزی که از حریف داشتیم، انشاالله نه تنها در بازی فردا بلکه در دیگر بازی‌ها بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت و امیدوارم با تلاش بچه‌ها، سه امتیاز بازی را بدست آوریم. 

وی در مورد غایبان تیم استقلال عنوان کرد: رودی ژستد به دلیل محرومیت و روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. 

مربی استقلال در مورد بدون تماشاگر بودن این دیدار گفت: به‌نظرم یکی از ارکان اصلی حضور تماشاگران است و صحنه‌های فوتبالی با حضور آن‌ها بسیار جذاب‌تر خواهد شد. به طور قطع جای خالی آن‌ها حس می‌شود، به خصوص در شهر اهواز که یکی از استقلالی‌ترین شهرهای ایران است. امیدوارم فارغ از میزبانی و میهمانی، شرایطی ایجاد شود که مسابقات فوتبال را با حضور کامل تماشاگران شاهد باشیم.   

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج