جاباما
۱۲۱۲۷۶۸
۱۴۵۰
۱۴۵۰
پ

واکنش قرمزها به مذاکره برای جذب بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی تیم آنتورپ بلژیک که این فصل به‌طور قرضی در تیم بواویستای پرتغال عضویت داشت خبر جدایی‌اش را از این تیم اعلام کرد تا بار دیگر بحث حضور احتمالی‌اش در پرسپولیس مطرح شود.

فرهیختگان: علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی تیم آنتورپ بلژیک که این فصل به‌طور قرضی در تیم بواویستای پرتغال عضویت داشت خبر جدایی‌اش را از این تیم اعلام کرد تا بار دیگر بحث حضور احتمالی‌اش در پرسپولیس مطرح شود. دروازه‌بان اصلی تیم‌ملی در جام‌جهانی۲۰۱۸ که حضورش در ترکیب اصلی تیم‌ملی فعلی به خطر افتاده می‌خواهد در ماه‌های باقی‌مانده تا شروع جام‌جهانی۲۰۲۲ عضو تیمی باشد که در آن بازی کند و از آنجا که بعید است در بازگشت به آنتورپ راهی به ترکیب اصلی پیدا کند، اولویتش بازگشت به لیگ برتر و بازی برای پرسپولیس است، خصوصا آنکه قرمزها درون دروازه با مشکل هم مواجه هستند.

با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که فعلا مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مسئولان آنتورپ به‌جایی نرسیده؛ چراکه برای فروش او مبلغ قابل‌توجهی (حدود ۷۰۰هزار یورو) درخواست کرده‌اند که پرداختش در توان باشگاه نیست و علاقه‌مندند که حداقل به‌طور قرضی وی را دراختیار بگیرند و مذاکرات فعلا ادامه دارد. مدیران باشگاه اما هرگونه مذاکره را انکار می‌کنند. محمد محمدی، معاون جدید باشگاه در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «هنوز چیزی درخصوص جذب بازیکنان جدید مشخص نیست و برای ما اولویت با حفظ نفرات ملی‌پوش خودمان (مثل سرلک و ترابی که قراردادشان به اتمام می‌رسد) است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج