جاباما
۱۲۱۲۹۳۳
۳۶۷۵
۳۶۷۵
پ

افشاگری عجیب گواردیولا درباره جذب هالند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در ابتدا درباره جذب ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند متقاعد نشده بود.

ورزش سه: سرنوشت فصول بعد ارلینگ هالند پیش از آغاز فصل تابستان مشخص شد و چند روز قبل باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد با پرداخت حدود ۵۵ میلیون پوند، برای خرید این بازیکن از دورتموند با باشگاه آلمانی به توافق رسیده است. تیم های بزرگی در اروپا خواهان جذب ارلینگ هالند بودند، اما سیتیزن ها زودتر از دیگران وارد عمل شده و در نهایت این ستاره ۲۱ ساله و نروژی را با قراردادی پنج ساله جذب کردند.

افشاگری عجیب گواردیولا درباره جذب هالند

اما نشریه اتلتیک امروز در گزارشی مدعی شد گزینه مورد علاقه پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنان هری کین بوده و او در این فصل نیز خواهان جذب ستاره انگلیسی تاتنهام بوده است. در فصل تابستان سال گذشته سیتیزن ها به شدت برای جذب هری کین تلاش کردند، اما در نهایت دنیل لووی اجازه این انتقال را نداد و او در اسپرز ماندنی شد.

حالا به نظر می رسد چیگی بیگیریستین، مدیر ورزشی سیتی در ماه های اخیر پپ گواردیولا را متقاعد کرده که ارلینگ هالند می تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله این تیم باشد و در نهایت سرمربی سیتیزن ها نیز این انتقال را قبول کرده است. همچنین چیگی بیگیریستین نقش مهمی در قانع شدن خود ارلینگ هالند نیز داشته و نقش اول را در نهایی شدن این انتقال بزرگ ایفا کرده است. نشریه اتلتیک در ادامه مدعی شد مدیران سیتی 40 میلیون یورو به عنوان حق الزحمه به آلف اینگه، پدر ارلینگ و تیم وکلای مینو رایولا پرداخت کرده تا در نهایت این انتقال بزرگ پیش از شروع فصل تابستان نهایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج