جاباما
۱۲۱۳۲۱۹
۲۰۷۱
۲۰۷۱
پ

آخرین امید لیورپول برای قهرمانی را بشناسید

منچستر سیتی مقابل وستهام متوقف شد و حالا تمام امید هواداران لیورپول به تیم استیون جرارد یعنی استون ویلا است.

ورزش سه: منچسترسیتی امروز در یک بازی فوق العاده حساس از هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام بود. تیم پپ گواردیولا در نیمه اول با دو گل از حریف خود عقب افتاد اما در ۴۵ دقیقه دوم سیتیزن‌ها به بازی برگشتند و کار را به تساوی کشاندند؛ آنها حتی می‌توانستند توسط ریاض محرز از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند اما ستاره الجزایری این موقعیت فوق العاده را از دست داد.

آخرین امید لیورپول برای قهرمانی را بشناسید

تنها تعقیب کننده و رقیب منچسترسیتی در صدر جدول یعنی لیورپول دوشنبه شب باید به مصاف ساوتهمپتون برود. در صورت پیروزی شاگردان یورگن کلوپ در آن بازی، فاصله لیورپول با منچستر سیتی صدرنشین تنها به یک امتیاز کاهش پیدا می‌کند و نتایج دیدارهای هفته پایانی دو تیم تعیین کننده تیم قهرمان خواهد بود.

لیورپول در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان ولورهمپتون خواهد بود. این در حالی است که منچسترسیتی باید به مصاف تیم تحت هدایت استیون جرارد یعنی استون ویلا برود. این بازی یک فرصت بزرگ برای استوری لیورپول خواهد بود تا محبوبیت خود را در بین هواداران این تیم به مرز انفجار برساند. در واقع اگر استون ویلا بتواند از منچسترسیتی امتیاز بگیرد و در سمت مقابل لیورپول هر دو بازی باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد این شاگردان یورگن کلوپ خواهند بود که جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر می برند بنابراین حالا می‌توان گفت که تمام امید لیورپولی ها به اسطوره شان یعنی استیون جرارد است.

استیون جرارد حدود هفت سال پیش با آن سر خوردن بی موقع در دیدار برابر چلسی قهرمانی را از لیورپول گرفته بود و حالا می‌تواند در صورت امتیاز گرفتن از منچسترسیتی آن اشتباه تلخ را جبران کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج