adexo3
۱۲۱۳۲۲۱
۱۲۴۰
۱۲۴۰
پ

جلسه درویش و یحیی؛ علیه شایعات و حواشی

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای کوتاه به جلسه مدیرعامل این تیم با سرمربی سرخپوشان پرداخته است.

ورزش سه: در شرایطی که به نظر می‌رسید دعوت از یحیی گل محمدی برای حضور در باشگاه با توجه به شکست شب گذشته این تیم مقابل سپاهان و از دست رفتن جام قهرمانی، با خروجی پر سر و صدایی همراه شود، در نهایت رسانه باشگاه آن را منتهی به برنامه‌های تیم و پرداخت مطالبات اعلام کرد.

سرمربی سرخپوشان که پیش از این و بعد از تقابل با استقلال در تصمیمی احساسی در صفحه شخصی خود خداحافظی کرده بود، با شروع تمرینات در سال جدید در کنار دیگر بازیکنان حضور یافت. با این حال او که تلاش زیادی داشت به همراه شاگردانش برای ششمین فصل پیاپی عنوان قهرمانی را به اردوگاه پرسپولیس بیاورد، سه هفته مانده به پایان فصل از این هدف دور ماند و رقیب دیرینه با اختلاف ۹ امتیازی در صدر جدول، قهرمانی لیگ را بعد از ۹ سال به نام خود کرده است.

جلسه درویش و یحیی؛ علیه شایعات و حواشی

شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان به نظر می‌رسید با ترکش‌‎هایی همراه شود ولی کاروان پرسپولیس در سکوت کامل از سیرجان راهی تهران شد. در ادامه با دعوت یحیی گل محمدی به جلسه در باشگاه، همه در انتظار خبری ویژه از میدان پیروان بودند که در نهایت اما با حضور سرمربی در تمرینات این تیم و آماده سازی برای جدال با تراکتور، به نظر می‌رسید طرفین به ادامه همکاری در ادامه فصل به جمع بندی رسیده‌اند.

باشگاه پرسپولیس نیز با اشاره به برگزاری این جلسه میان مدیرعامل و سرمربی تیم نوشته است: ظهر امروز رضا درویش، مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را در دفتر خود با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم برگزار کرد. در این جلسه درباره شرایط و برنامه‌های تیم در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ برتر بحث شد. همچنین درباره برطرف کردن مشکلات مالی و پرداخت طلب بازیکنان صحبت شد.

در این گزارش کوتاه و سه جلمه‌ای با اشاره به اینکه محتوای جلسه مبنی بر شرایط و برنامه‌های تیم تا پایان فصل و همچنین پرداخت مطالبات بوده است، به شایعات حول نیمکت این تیم نیز به این شکل خاتمه‌ داده‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج