۱۲۱۳۲۲۴
۵۶۲
۵۶۲
پ

بنزما یا مانه؟ مسئله این است!

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی، ضمن تمجید از کریم بنزما ابراز امیدواری کرد که هم وطنش یعنی سادیو مانه توپ طلا را ببرد.

ورزش سه: در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا برگزاری مراسم توپ طلای بعدی باقی مانده اما بحث در این باره بسیار داغ دنبال می شود. با توجه به فرم خیره‌کننده‌ کریم بنزما بسیاری این ستاره فرانسوی را شانس اصلی کسب توپ طلا می‌دانند اما از طرف دیگر این اعتقاد وجود دارد که نتیجه فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز در این امر تاثیر گذار خواهد بود. در واقع پیروزی احتمالی لیورپول در فینال چمپیونزلیگ برابر رئال، شانس بازیکنی مثل سادیو مانه را برای بردن توپ طلا افزایش خواهد داد.

بنزما یا مانه؟ مسئله این است!

در همین راستا کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی ضمن تمجید از کریم بنزما ابراز امیدواری کرده که سادیو مانه توپ طلا را ببرد. او گفت: "البته من سادیو مانه را ترجیح می دهم زیرا او نیز مانند من اهل سنگال است و امیدوارم روزی بتواند توپ طلا را از آن خود کند، اما بنزما از نظر من یکی از بهترین مهاجمان جهان است. بنزما مهاجمی است که من بیش از همه با او مبارزه کردم، زیرا او بسیار بسیار باهوش است. فقط از یکی از دوستانم بپرسید، چهار سال پیش گفتم که او سرسخت ترین کسی بود که تا به حال با آن روبرو شدم و فرم او اکنون نشان می دهد که اشتباه نکرده ام."

کولیبالی همچنین درباره مربیانی که با آنها کار کرده نیز گفت: "من با بسیاری از مربیان خاص و مربیان بزرگ کار کردم، اما دیوانه ترین آنها مائوریتزیو ساری بود. او علاقه زیادی به تاکتیک داشت، به قدری سخت کار می‌کرد که در برخی مواقع تمرینات را به شکل 11 نفری در مقابل صفر انجام می دادیم. دیوانه‌کننده‌ترین کاری که او انجام داد زمانی بود که همسرم قصد داشت پسرمان را به دنیا بیاورد. ساری به من گفت که حق ترک تیم را ندارم تا در کنار همسر و فرزندم باشم. او یک مرد دیوانه بود."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج