۱۲۱۳۲۶۶
۱۱۶۳
۱۱۶۳
پ

رکورد ویژه صادق محرمی، ۶ قهرمانی پیاپی!

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب برای ششمین سال پیاپی همراه با تیم باشگاهی خود به جام قهرمانی رسید.

ورزش سه: صادق محرمی پس از اینکه دو سال برای پرسپولیس به میدان رفت و در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر همراه با سرخ‌پوشان شد، در انتقال به دینامو زاگرب کرواسی همین روند را دنبال کرده و توانسته هر سال به جام قهرمانی لیگ این کشور برسد.

ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که چهارمین سال حضورش در دینامو زاگرب را پشت سر می‌گذارد و تنها در یک نیم‌فصل به‌عنوان یار قرضی به لوکوموتیو رفته، هر فصل توانسته به جام قهرمانی در لیگ یک کرواسی برسد که یکشنبه شب نیز این روند برای او ادامه پیدا کرد.

رکورد ویژه صادق محرمی، ۶ قهرمانی پیاپی!

تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که مثل ۱۱ مسابقه اخیرش صادق محرمی را در ترکیب نداشت و برای سومین بازی پیاپی روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱:۳۵ یکشنبه شب در استادیوم سوبیسواچ مقابل سیبنیک رده هشتمی قرار گرفت که در نهایت موفق به کسب پیروزی شد.

یاران محرمی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک کرواسی، می‌توانستند با برتری مقابل سیبنیک قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کنند که توانستند به این مهم برسند و با دو گل حریف خود را شکست بدهند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب که پیش از مسابقه با سیبنیک با یک امتیاز بیشتر و یک مسابقه کمتر نسبت به هایدوک اسپلیت در صدر جدول لیگ یک کرواسی قرار گرفته بود، به پیروزی ۲ بر صفر برابر حریف خود دست یافت تا ۷۶ امتیازی شود و بخاطر اختلاف چهار امتیازی با تیم دوم جدول، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

صادق محرمی که پس از هفته بیست و چهارم لیگ یک کرواسی فقط یکبار به‌عنوان یار جانشین برای دینامو زاگرب بازی کرده بود، در دیدار مقابل سیبنیک مثل مسابقات اخیرشان تا پایان نیمکت‌نشین بود، اما توانست قهرمانی را همراه تیمش تجربه کند.

محرمی که یکی از ملی‌پوشان ایران هم به حساب می‌آید، پس از تجربه دو قهرمانی لیگ برتر همراه با پرسپولیس، حالا به چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ یک کرواسی نیز دست یافت تا در ۶ سال پیاپی صاحب جام شده باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج