جاباما
۱۲۱۳۳۶۲
۵۲۳
۵۲۳
پ

طارمی یا علیپور را به کمپ کاظمی برگردانید!

پس از رفتن علی علیپور از پرسپولیس این تیم رنگ یک مهاجم تمام عیار و کار در بیار را به خود ندیده است.

ورزش سه: پرسپولیس در این فصل چهار ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام، جام حذفی و لیگ برتر را تجربه کرد و درحالی تمام جام‌های فصل را از دست رفته می‌بیند که همواره خلا یک مهاجم تمام عیار در این تورنمنت‌ها در پرسپولیس احساس شده است.

سرخ‌ها نقل و انتقالات تابستانی را با جدایی شهریار مغانلو شروع کردند و در این پست تنها حامد پاکدل سرخپوش شد تا کنار مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر سه مهاجم تخصصی قرمزها باشند. پرسپولیس پیش از نیم فصل با مصدومیت رباط صلیبی آل کثیر این مهاجم جنوبی را نیز از دست داد. تلاش‌های مدیران پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی در زمستان به خریدن شرزود تمیروف ازبکستانی منجر شد که این بازیکن هم در حد مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشد.

پرسپولیس در این فصل اغلب از یک مهاجم غیر تخصصی استفاده کرده و امید عالیشاه و مهدی ترابی به تناوب در نقش مهاجم سایه حاضر شده‌اند. این چالش خط حمله در پرسپولیس در شرایطی رخ داده که سرخ‌ها در سال‌های درخشان خود با برانکو در سه فصل متوالی عنوان آقای گلی لیگ را نیز به دست آوردند.

طارمی در دو فصل پانزدهم و شانزدهم و سپس علی علیپور در لیگ هفدهم این عنوان را به دست آورد. در فصل‌های بعدی نیز علیپور علیرغم آقای گل نشدن نمایش‌های سزاوارانه‌ای داشت و همواره آمار گلزنی خوبی ثبت می‌کرد.

طارمی یا علیپور را به کمپ کاظمی برگردانید!

 

طارمی در تیم متحول شده پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم با ۱۶ گل، آقای گل لیگ برتر شد. این تصویر مربوط به دبل او در دربی است.

طارمی یا علیپور را به کمپ کاظمی برگردانید!

 

طارمی در لیگ شانزدهم در فصلی که قرمزها تشنه قهرمانی بودند آمار فصل گذشته خود را بهبود بخشید و با ۱۸ گل آقای گل لیگ برتر شد.

پس از جدایی علیپور پرسپولیس هیچ‌گاه مهاجم شش دانگ نداشته و فورواردهای این تیم نوسانی عمل کرده‌اند. برترین گلزن پرسپولیس در این فصل لیگ برتر مهدی عبدی است که هفت گل زده و جالب اینکه آخرین گلش به هفته بیستم برمی‌گردد و در هفت هفته گذشته موفق به گلزنی نشده است.

طارمی یا علیپور را به کمپ کاظمی برگردانید!

 

پس از طارمی نوبت علی علیپور بود که در خط حمله سرخ‌ها بدرخشد. علیپور در لیگ هفدهم با ۱۹ گل زده رکورد طارمی را نیز شکست و کفش طلای لیگ را به دست آورد.

طارمی یا علیپور را به کمپ کاظمی برگردانید!

 

علیپور در فصل‌های هجدهم و نوزدهم نیز همواره آمار خوبی در خط حمله پرسپولیس داشت و از نقش او در قهرمانی‌های پرسپولیس نمی‌توان گذشت.

یحیی گل‌محمدی نیز برای برطرف شدن مشکل خط حمله تیمش زوج‌های هجومی مختلفی را تست کرده است. آقای گل پرسپولیس در فصل گذشته احمد نوراللهی بود که ده گل به ثمر رساند. احمدنور که هافبک دفاعی است در لیگ بیستم جور خط حمله را کشید اما جدایی او نیز دردسر تازه‌ای برای پرسپولیسی‌ها شد.

طارمی یا علیپور را به کمپ کاظمی برگردانید!

 

احمدنور فصل گذشته با گل‌های لحظه آخری و فوق العاده خود اجازه نمی‌داد پرسپولیس به سادگی امتیاز از دست بدهد. نوراللهی فصل پیش ده گل زد و از همه مهاجمان پرسپولیس آمار بهتری داشت.

عبدی فصل گذشته ۹ گل در لیگ برتر زد و پرسپولیس درحالی قهرمان شد که مهاجم دو رقمی در تعداد گل‌های زده نداشت. در این فصل نیز سرخ‌ها عبدی ۷ گله و پاکدل با پنج گل زده را دارند و باید دید در سه هفته باقی‌مانده نتایج به گونه‌ای رقم می‌خورد که سرخپوشان مهاجم دو رقمی داشته باشند یا خیر. آن طور که واضح است این تیم باید در تابستان به فکر تقویت در خط حمله باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج