جاباما
۱۲۱۳۷۸۹
۶ نظر
۲۲۴۲
۶ نظر
۲۲۴۲
پ

کریم باقری را هم زدیم، بعدش چی؟

مدتی پیش در گزارشی نوشتیم که اعضای هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال و افرادی که در کنار خود به خدمت گرفتند به هیچ عنوان نگاه ملی ندارند و حاضرند هر کاری بکنند تا رقبا را تخریب کنند و خودشان را موجه جلوه بدهند.

روزنامه اعتماد: اعضای هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال و افرادی که در کنار خود به خدمت گرفتند به هیچ عنوان نگاه ملی ندارند و حاضرند هر کاری بکنند تا رقبا را تخریب کنند و خودشان را موجه جلوه بدهند. یکی از راه‌های این جماعت رسانه‌ای کردن دریافتی‌های منصوبان دوران رییس معزول فدراسیون فوتبال است که البته هنوز برخی از آنها سر کار هستند. این افراد در راه رسیدن به منافع خود حتی از تخریب چهره‌ای مثل کریم باقری هم ابایی ندارند.

انتشار دستمزد کریم باقری برای چندمین بار با تاکید روی واژه هر بازی «۱۰۰ میلیون» تومان بخشی از این پروژه است. تخریبی که هم از شرایط اقتصادی این روزهای مردم سوءاستفاده می‌کند تا چهره‌ای بی‌حاشیه و کارآمد مثل کریم باقری را مقابل مردم قرار دهد هم با توجه به پرسپولیسی بودن باقری استقلالی‌ها را عصبانی کند. جوسازی رسانه‌ای به شیوه پرونده‌سازی برای کریم باقری که چهره‌ای ملی است در حالی صورت می‌گیرد که دستمزد کریم باقری نه تنها در عرف بین‌المللی و داخلی فوتبال رقم بالایی به حساب نمی‌آید که جزو پایین‌ترین دستمزدها برای یک کمک مربی در سطح ملی محسوب می‌شود.

کریم باقری را هم زدیم، بعدش چی؟

باقری در طول یک سال ۹۰۰ میلیون حقوق دریافت کرده یعنی ۳۰ هزار دلار. کدام کمک مربی در بین تیم‌های حاضر در جام جهانی پیدا می‌شود که از باقری کمتر بگیرد؟ اصلا کجای دنیا حقوق اعضای کادرفنی تیم ملی را با احتساب تعداد بازی منتشر می‌کنند؟ گرت ساوت‌گیت در سال ۳ میلیون پوند حقوق می‌گیرد. حال اگر رسانه‌های انگلیسی آن را بر تعداد بازی تیم ملی انگلیس در طول یک سال تقسیم کنند چه چیزی به دست می‌آید؟ مگر یک تیم ملی فوتبال در یک سال چند بازی انجام می‌دهد؟ آن وقت باید بگویند ساوتگیت پول مفت و «باور نکردنی» می‌گیرد؟ همین مدیریت جدید فدراسیون فوتبال با حمید استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی قرارداد بسته و برای هر بازی قرار است صد میلیون تومان به او پاداش بدهد.

با اینکه انتقادات زیادی به حمید استیلی و کارنامه‌اش در زمان بازنشستگی از فوتبال وارد است اما او هم رقمی منطقی دریافت می‌کند. پرداخت دستمزد در هر سیستمی با توجه به گردش مالی همان سیستم برآورد می‌شود. با این حال عده‌ای مدام تلاش می‌کنند از اختلاف طبقاتی ایجاد شده در ایران و حساسیت مردم نسبت به ارقام و اعداد بهره‌برداری شخصی کنند. خوب است هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال و رسانه‌های وابسته به آنها که با سرخوشی سند منتشر می‌کنند از خودشان بپرسند «کریم باقری را هم زدیم. حالا چی؟»  جو‌سازی علیه دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران و کسی که سال‌ها عمرش را در فوتبال گذاشته و لحظات فوق‌العاده‌ای برای مردم این مملکت ساخته فقط از کسانی برمی‌آید که نه به فکر منافع ملی هستند و نه آینده فوتبال این مملکت. وای به روزی که فوتبال دربست بیفتد در اختیار این جماعت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من استقلالیم ولی امثال کریم باقری لیاقت خیلی بیشتر از اینا دارن

    • ناشناس

      راست میگید سالی ۹۰۰میلیون طرف باماهی دومیلیون داره زندگی میکنه...واقعا شرم آوره

    • بعدش

      بقیه را هم میزنیم .

    • داریوش

      نوش جانش
      چون یه فوتبالیه سروصدا میکنید
      کم این واون میبرن میخورن چرا اونجا کسی چیزی نمیگه

    • قوخازواره

      بعنوان یک استقلالی میگم
      آقاکریم هرچقدربگیره حلاله
      ولی استیلی یک ریال هم بگیره حرامه

    • یاران

      اره اخه استيلي فقط قربانگو خوبی هست،پول اون میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج