جاباما
۱۲۱۳۹۶۱
۱۳۸
۱۳۸
پ

واکنش بایرن به شایعه علاقه به ستاره لیورپول

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به اخبار پیرامون علاقه این باشگاه به جذب سادیو مانه واکنش نشان داد.

ورزش سه: بحث در مورد آینده رابرت لواندوفسکی به یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی در مقطع کنونی تبدیل شده است. این ستاره لهستانی به وضوح اعلام کرده که خواهان ترک بایرن است و می‌خواهد چالش جدید خود را در بارسلونا تجربه کند. حتی گفته شده که این باشگاه گزینه هایی را برای جانشینی او در نظر گرفته که مهم‌ترین آنها ستاره خط حمله لیورپول یعنی سادیو مانه است.

واکنش بایرن به شایعه علاقه به ستاره لیورپول

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، که چند بار تاکید کرده که لواندوفسکی به قراردادش با این تیم پایبند است، یک مرتبه دیگر در این رابطه مصاحبه ای انجام داده و می گوید: "رابرت لواندوفسکی سال به سال تعداد باورنکردنی گل می زند. چرا باید او را بفروشیم؟ هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد. کسی نیست که این همه گل به ثمر برساند. من به اندازه کافی این را گفته ام. رابرت لواندوفسکی تا 30 ژوئن 2023 قرارداد دارد و او به آن عمل خواهد کرد."

رئیس باشگاه بایرن مونیخ همچنین در رابطه با شایعات علاقه آنها به جذب سادیو مانه نیز گفت: "من نمی‌توانم در مورد اسامی حرف بزنم. ما در بازار جستجو می ‌کنیم و هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا یک تیم رقابتی بین المللی در زمین گرد هم بیاوریم."

حواشی به وجود آمده برای حسن صالح حمیدزیچ و هو شدن او توسط هواداران: "اگر این اتفاق افتاده من نمی توانم آن را درک کنم. وقتی 10 عنوان پیاپی یا یک سه گانه کسب می کنیم، این به لطف مربیان و بازیکنان است و وقتی می بازیم، این به خاطر حسن صالح حمیدزیچ است؟"

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج