جاباما
۱۲۱۴۴۳۹
۳ نظر
۱۲۱۹
۳ نظر
۱۲۱۹
پ

حمله هواداران پرسپولیس به گزینه گل‌محمدی

پس از پایان دیدار جنجالی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، هواداران تیم تهرانی به شدت به مهاجم تیم تبریزی حمله کردند!

خبرورزشی: طرفداران پرسپولیس علیه پیمان بابایی مهاجم سرعتی و گلزن تیم تراکتور در فضای مجازی نوشتند:" با کاری که کردی دیگر حق نداری این طرف ها بیایی!"

جالب تر می شود وقتی بدانید؛ از وقتی یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته، چند بار این باشگاه برای جذب پیمان بابایی مهاجم فعلی تراکتور اقدام کرده ولی موفق به جذب آن نشده است.

یحیی در نیم فصل زمستانی نیز تلاش زیادی کرد تا بابایی را به پرسپولیس بیاورد ولی با مخالفت مدیران تراکتور و مالک این باشگاه زنوزی مواجه شد. مالک تراکتور که اصلا ارتباط خوبی با پرسپولیس و هواداران این تیم ندارد، اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ستاره تیمش را در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس بدهد. همین موضوع باعث شد تا آمدن بابایی به پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل منتفی شود.

حالا در انتهای لیگ بیست و یکم گفته می شود پیمان بابایی بار دیگر در لیست تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی قرار گرفته است. قرارداد بابایی با تراکتور در پایان همین فصل به پایان خواهد رسید و این بازیکن می‌تواند بدون مشکل با پرسپولیس یا هر تیم دیگری قرارداد امضا کند.

مدیران تراکتور طی چند وقت گذشته دو بار به پیمان بابایی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند ولی هر دو بار این بازیکن با پیشنهاد تراکتور مخالفت و به آنها اعلام کرد که قصد دارد در فصل آینده به تیم دیگری برود اما...

درگیری اخیر پیمان بابایی با امید عالیشاه در دیدار جنجالی اخیر تبریز ممکن است مسیر فوتبالی مهاجم تیم تراکتور را عوض کند.

در نیمه دوم این دیدار که سنگ پرانی تماشاگران تبریزی به اوج رسیده بود، امید عالیشاه کاپیتان تیم مهمان که حسابی شاکی و عصبانی شده بود یکی، دو سنگ را برداشت و به طرف سکوهای ورزشگاه یادگاراما پرتاب کرد.

این اقدام امید عالیشاه واکنش پیمان بابایی را به دنبال داشت. مهاجم تراکتور به حرکت کاپیتان پرسپولیس معترض شد تا استارت درگیری بین بازیکنان دو تیم زده شود. یک درگیری در وسط زمین که درنهایت منجر به اخراج محمد مسلمی پور از تراکتور و حامد پاکدل از پرسپولیس شد.

حالا طرفداران پرسپولیس که انتظار نداشتند گزینه خط حمله تیم آنها این چنین با همبازیان احتمالی فصل بعد خود درگیر شود به شدت از پیمان بابایی شاکی شده و در فضای مجازی او را به توپ بسته اند.

باید منتظر ماند و دید با اتفاقات اخیر باز هم پیمان بابایی در لیست یحیی گل محمدی قرار می گیرد یا اینکه پرسپولیسی ها برای فصل آینده دنبال مهاجم دیگری می گردند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتظار

      اونا پرسپولیسی نیستن فیک هستن خو اولا پیش میاد دوما مگه قراره طبق تفکرات بعضی ها بره جلو هر چه کادر فنی و مدیریت بگه

    • ناشناس

      کسانی که این کارها رو انجام میدهند دشمنان پرسپولیس هستند هواداران مراقب باشید،پرسپولیس دشمن قسم خورده زیاد دارد این اقایون قبلا خیانت خود را نشان داده اند برای تضعیف پرسپولیس از هر دری وارد میشوند بیشتر انها هم طرفدار استقلال هستند پرسپولیس نباید اسیر این جو مسموم اقایون شود.

    • نان

      خبر دلاری کیسه کش به تو ربطی نداره ، هرچی یحیا بگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج