۱۲۱۴۸۲۷
۹۳
۹۳
پ

هشدار به رئال مادریدِ قهرمان درباره قدرت لیور

تونی کروس به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که لیورپول مثل ۴ سال پیش، تیم ضعیف‌تر فینال لیگ قهرمانان نیست.

ورزش سه: ۶ روز دیگر فینال لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول در پاریس برگزار خواهد شد. تکرار فینال ۲۰۱۸ که رئال توانست ۳-۱ بر قرمزها پیروز شود. تونس کروس با بایرن یک بار و با رئال سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و در پاریس می‌تواند پنجمین بار این عنوان را کسب کند.

هشدار به رئال مادریدِ قهرمان درباره قدرت لیور

کروس در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» آلمان با اشاره به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و رسیدن تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت:« بازی‌هایی در این فصل بود که هیچکس باور نمی‌کرد ما برنده شویم. ما هرگز بخت قهرمانی نبودیم. تیم‌هایی هستند که نمی‌توانند به روش ما بازگشتی رؤیایی داشته باشند.»

او همچنین در تمجید از هم‌تیمی فرانسوی‌اش که در موفقیت‌های این فصل رئال نقش پررنگی داشته، گفت:« شاید نقش بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو کمی تغییر کرد اما این بدین معنی نیست که او برای دیگر هم‌تیمی‌هایش خلق موقعیت نمی‌کند. کریم هنوز هم برای هم‌تیمی‌هایش خلق موقعیت می‌کند. حالا هشت سالی می‌شود که با بنزما همبازی و به کیفیت بازی او آگاه هستم.»

هشدار به رئال مادریدِ قهرمان درباره قدرت لیور

هافبک آلمانی کهکشانی‌ها در خصوص احتمال کسب پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« این هدفم است اما زیاد به رکوردهای شخصی اهمیت نمی‌دهم. ما می‌خواهیم در پایان این فصل و پس از شکست دادن بسیاری از رقبای سرسخت، با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به خودمان پاداش دهیم. لیورپول در مقایسه با سال 2018 تیم بهتری است. آنها به‌صورت تیمی پیشرفت کرده‌اند. یورگن کلوپ کاری فوق‌العاده در لیورپول انجام داده است و به نظرم او سفیر برجسته‌ای برای آلمان است. مطمئناً دوست داشتم زیر نظر کلوپ بازی کنم. دورتموندِ تحت‌هدایت یورگن عالی بود. او در لیورپول هم تیمی در کلاس جهانی ساخت. کلوپ مربی موفقی است.»

لواندوفسکی در بارسا:« لواندوفسکی؟ نمی‌توانم بگویم که احتمال وقوع این اتفاق را دوست دارم، چون در این‌صورت رقیب ما قوی‌تر خواهد شد.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج