۱۲۱۴۹۵۳
۷ نظر
۱۸۵
۷ نظر
۱۸۵
پ

دلایل موفقیت استقلال در لیگ برتر

کارشناس فوتبال گفت: استقلال بدون باخت قهرمان شده و این خودش یک رکورد رؤیایی در لیگ برتر است.

خبرگزاری فارس: محمد نوری در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر و بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و نهم اظهار داشت: ابتدا باید به کادر فنی و بازیکنان استقلال خسته نباشید و تبریک بگویم و همچنین هواداران و پیشکسوتان که تیم را حمایت کردند تا استقلال قهرمان شد. به جرأت می‌توان گفت که این استقلال یکی از بهترین تیم‌‌های تاریخ باشگاه بعد از انقلاب اسلامی است. تا الان هم این تیم رکوردهای رؤیایی را از خود برجای گذاشته است بیست و هشت هفته بدون شکست را پشت سر گذاشته و بدون باخت قهرمان شده و صحبت از  این رکوردها به زبان ساده است.

وی افزود: دو بازی دیگر تا پایان لیگ مانده و آبی‌پوشان به دنبال ادامه رکوردشکنی در لیگ برتر هستند. مس رفسنجان تیم خوب و باکیفیتی است که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد و فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند و به دنبال ضد فوتبال نیست. در این دو هفته پایانی حریفان می‌خواهند رکورد استقلال را بشکنند و با انگیزه تحمیل اولین شکست فصل به استقلال به میدان می‌آیند. اما من مطمئنم شکست‌ناپذیری استقلال تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و شاهد برجای ماندن یک رکورد تاریخی در لیگ برتر از سوی استقلال خواهیم بود.

نوری در مورد دلایل موفقیت و قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی عنوان کرد: غیر از بازیکنان و کادر فنی که برای این قهرمانی خیلی تلاش کردند باید بگویم قهرمان شدن استقلال فقط به یک عامل بستگی نداشت و عوامل زیادی در  این موفقیت نقش داشتند. سا‌ل‌های سال بود که استقلال مدیریت خوبی نداشت و خود مدیریت برای باشگاه حاشیه‌ساز بود. تیم و کادر فنی آرامش نداشت. شاهد اعتراض‌های زیاد هواداران مقابل وزارت ورزش و باشگاه استقلال بودیم. اما در این فصل همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال به مقام قهرمانی برسد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: مدیریت باشگاه عالی کار کرد و نقش پررنگی در این موفقیت داشت اما باید به نقش همه فاکتورها در این قهرمانی اشاره کرد حتی تدارکات استقلال هم برای این قهرمانی زحمت زیادی کشیده است مدیریت باشگاه تلاش کرد تا آرامش را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کند. به غیر از عواملی که نام بردم حمایت پیشکسوتان و از آن مهم‌تر هواداران در قهرمانی استقلال نقش زیادی داشت. هواداران نقش زیادی در موفقیت تیم داشتند. ۹۵ درصد پیشکسوتان باشگاه هم از تیم حمایت کردند. فقط ۵ درصد انتقادهایی از تیم می‌کردند و می‌گفتند استقلال اقتصادی بازی می‌کند و زیبا بازی نمی‌کند اما ۹۵ درصد پیشکسوتان تیم را حمایت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      صددرصدبااستقلال هماهنگ هستن برای مساوی کردن بازیها

    • خ ی

      ضعیف بودن حامد لک خخخخخخخ سه بازی را دو دستی تقدیم کرد

    • الف. ج

      دلایل اصلی موفقیت استقلال حمایت فدراسیون وداوران از این تیم بود که قهرمان شد

    • اریایی

      دلایلش عزیزی خادم که دوسال به جای کیسه محروم شد

    • داریوش

      دلیل اصلی قهرمانی استقلال مربیان استقلالی لیگ برتربودن که همگی روبروی استقلال راه میدادن و شش امتیاز شش امتیاز تقدیم میکردن

    • شاپور

      تنها دلیلش وجود باباهای زیاد از وزیر گرفته تا کمیته داوران هستش

    • دوچرخه دسته ۳

      امتیاز معیشتی .کمکهای فدراسیون .وزیر .وکیل .داوریها وکمک ده مربی استقلای باتیمهای دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج