۱۲۱۵۱۱۷
۲۸۱
۲۸۱
پ

واکنش امباپه به حواشی سلطنت وی در PSG

ستاره تیم ملی فرانسه و PSG بابت نپیوستن به رئال مادرید از هواداران آن تیم عذرخواهی کرد.

طرفداری: کیلیان ام باپه در نشست خبری مختص به تمدید قرادادش با پاری سن ژرمن حضور یافت.

به گزارش لو پاریزین، ام باپه پس از ماه‌ها مذاکره با رئال مادرید، در چرخشی ناگهانی تصمیم به تمدید قرادادش با پاری سن ژرمن گرفت تا شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده باشد. او در روز دوشنبه در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

تصمیم سختی بود ولی من می‌خواستم اینجا فوتبال بازی کنم. در مورد فشارها صحبت کردید؛ من از سنین پایین با آن‌ها سر و کله زده‌ام، بنابراین به چنین چیزی عادت دارم.

من یک بازیکن فوتبال باقی می‌مانم و هرگز از حدود آن فراتر نخواهم رفت.

اینجا کشور من است و من نمی‌خواستم از در پشتی بروم. پروژه تغییر کرده و داستان من در اینجا به پایان نرسیده است. تصمیمم را هفته قبل گرفتم ولی به هم تیمی‌هایم اطلاع ندادم چون خواسته بود که این موضوع خصوصی بماند.

از فلورنتینو پرز و رئال مادرید بابت موافقت با تمامی شرایط برای انتقال من به آنجا متشکرم ولی تصمیم گرفتم در پاریس بمانم. حالا روی این پروژه و عصر جدید تمرکز کرده‌ام و به فکر آینده نیستم.

باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید به خاطر عظمت خود نیازی به متقاعد کردن کسی ندارند. در مورد مسی و نیمار هم دیگر نیازی به اثبات کردن کیفیت‌شان نیست. آن‌ها می‌دانستند این یک مبحث شخصی است و به همین دلیل چیزی در مورد قراردادم نگفتند.

من برای ابراز کردن خودم و کلیدی بودن درون زمین به بازوبند کاپیتانی احتیاج ندارم. در مورد آنخل دی ماریا هم باید بگویم که او بازیکن بزرگی بود که من از هم تیمی بودن با او در اینجا، خیلی رضایت داشتم.

من هرگز پیراهن رئال مادرید را بر تن نکردم و با این حال از هواداران آن تیم ممنونم که مرا یکی از خودشان می‌دانند. امیدوارم تصمیمم برای ماندن در فرانسه را درک کنند. من فرانسوی هستم و می‌خواستم مدت بیشتری را در کشورم بگذرانم.

حق تصویر من؟ فوتبال تغییر کرده است و من می‌خواهم نماینده ارزش‌های خودم باشم. به زودی این مشکل را با متانت و احترام حل خواهیم کرد.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج