۱۲۱۵۲۰۱
۲۷۱
۲۷۱
پ

اختلاف طبقاتی در لالیگا

رئال با بیشترین فاصله ممکن نسبت به تیم دوم فصل را به پایان برد

روزنامه همشهری: ژاوی در ادامه روند بد و افت تیمش در هفته‌های پایانی فصل یک شکست نوبرانه مقابل ویارئال اونای امری در نوکمپ داشت و لالیگا را با اختلاف ۱۳امتیازی نسبت به رئال مادرید و در رتبه دوم و بدون جام به پایان برد. بارسا در ۲‌فصل اخیر تنها یک‌جام حذفی به‌دست آورده است. عملکرد بارسا در هفته آخر همزمان شد با سفر نیمار به شهر بارسلون. پس از شایعات مربوط به شرط امباپه برای تمدید که گفته بود نیمار باید از تیم برود، ستاره برزیلی در بارسلون دیده شد. معلوم نیست بارسا بتواند حقوق ۳۰میلیون یورویی او را بدهد.

     این بیشترین اختلاف امتیاز بین قهرمان با تیم دوم بود و بیشترین اختلاف رئال‌مادرید قهرمان با تیم دوم. رئال در سال‌های ۱۹۶۱، ۱۹۶۳و ۱۹۷۵تجربه اتمام فصل با اختلاف ۱۲امتیازی را داشت اما این نخستین باری بود که فصل را با اختلاف ۱۳امتیاز به پایان رساند.

     کریم بنزما برنده پیچیچی (بهترین گلزن لیگ با ۲۷‌گل) شد و جایزه سامورا برای بهترین دروازه‌بان به یاسین بونو از سه‌ویا رسید. بنزما چهاردهمین بازیکن رئال است که برنده جایزه بهترین گلزن لیگ می‌شود. بنزما نخستین بازیکن رئال بعد از سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شود که برنده این جایزه شده است.

     رئال مادرید ۳بار همزمان قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شده است، ۵۷-۵۶، ۵۸-۵۷، ۱۷-۱۶و اگر شنبه آینده لیورپول را ببرند چهارمین‌بار خواهد بود.

     اونای امری با ۳‌تیم مختلف ۱۳بار در نوکمپ به میدان رفته و همه را باخته بود. او این هفته برای اولین‌بار به‌عنوان سرمربی در این ورزشگاه پیروز شد.

     دمبله به رکورد ۱۵۰بازی با پیراهن بارسلونا رسید و احتمالا آخرین بازی‌اش بود که رند هم از کار درآمد. او به پاری‌سن‌ژرمن خیلی نزدیک است، با دستمزد سالی ۱۷میلیون یورو.

     فصل جدید لالیگا بیست و سوم مرداد ماه آغاز می‌شود؛ حدود ۸۰روز دیگر.

همه قهرمان‌ها

اختلاف طبقاتی در لالیگا

قهرمانان این فصل لیگ‌های اروپایی: ایتالیا (میلان)، اسپانیا (رئال‌مادرید)، فرانسه (پاری‌سن‌ژرمن)، انگلیس (منچسترسیتی)، آلمان (بایرن‌مونیخ)، هلند (آژاکس)، پرتغال (پورتو)، اسکاتلند (سلتیک)، دسته اول انگلیس (فولام)، ترکیه (ترابزون)، کرواسی (دینامو زاگرب)، بلژیک (کلاب بروخه)، یونان (المپیاکوس)، لهستان (لخ پوزنان)، اتریش (سالزبورگ)، سوئیس (اف‌سی زوریخ)، روسیه (زنیت).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج