۱۲۱۵۷۴۰
۹۰۵
۹۰۵
پ

چهره جنجالی لیست تیم ملی کنار گذاشته شد

پرسپولیس که در فیفادی قبلی پنج ملی‌پوش در لیست تیم ملی داشت حال تنها دو نماینده در سفر ایران به کانادا خواهد داشت.

ورزش سه: تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر باتوجه به درخشش در لیگ ایران و آسیا همواره مورد توجه سرمربی‌های تیم ملی قرار داشته است. سرخ‌ها در فیفادی قبلی نیز پنج بازیکن در لیست تیم ملی داشتند اما در این اردو تنها دو بازیکن از این تیم حضور دارند.

آچار فرانسه تیم ملی با مصدومیت کنار رفت

چهره جنجالی لیست تیم ملی کنار گذاشته شد

وحید امیری یکی از مهم‌ترین خط خورده‌های پرسپولیس است. امیری با پیراهن تیم ملی مصدوم شد و پس از آن نتوانست تیم باشگاهی‌اش را در بازی‌های مهم آخر فصل همراهی کند و با تشدید مصدومیت در بازی با ذوب‌آهن مجبور به عمل جراحی شد و حالا به منظور رسیدن به مرز آمادگی برای جام جهانی تلاش می‌کند.

غیر منتظره‌ترین انتخاب اسکو مصدوم شد

چهره جنجالی لیست تیم ملی کنار گذاشته شد

فرشاد فرجی اولین بار در شرایطی که کرونا به اردوی تیم ملی زده بود کیت ایران را به تن کرد و در اردوی قبلی نیز فرصت همراهی شاگردان اسکوچیچ را پیدا کرد اما در لیست جدید خبری از غیرمنتظر‌ه‌ترین بازیکن فیفادی قبلی نیست. فرجی نیز در ماه گذشته در بازی آلومینیوم مصدوم شده بود و پس از آن فرصت بازی در ترکیب تیمش را پیدا نکرد تا اسکوچیچ ترجیح دهد بازیکنان آماده‌تری را برای خط دفاع دعوت کند.

نیمکت‌نشینی علیه دعوت کمال

سومین خط خورده پرسپولیس نسبت به فیفادی قبلی، کمال کامیابی‌نیا است. کمال که با بازی‌های خوبش در این فصل پس از طی دوران مصدومیت بازهم به تیم ملی رسیده بود در هفته‌های اخیر نیمکت نشین شد و جایگاه ثابتی نداشت؛ همین کافی بود تا کادرفنی تیم ملی پس از مدت‌ها از امید ابراهیمی دعوت کند. اینطور به نظر می‌رسد که کمال برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ابتدا باید در تیم باشگاهی خود نفر اول باشد.

این دو نفر با اتمام قرارداد به کانادا می‌روند

چهره جنجالی لیست تیم ملی کنار گذاشته شد

در حال حاضر از پرسپولیس میلاد سرلک و مهدی ترابی به کمپ تیم ملی خواهند رفت. ترابی علی‌رغم اینکه همواره حضور ثابتی در لیست دراگان دارد اما فرصت بسیار کمی برای بازی در تیم ملی پیدا می‌کند و باید تلاش بیشتری برای حضور در خط هافبک اسکواد پرستاره تیم ملی داشته باشد. میلاد سرلک نیز که یکی از بازیکنانی بوده که دقایق زیادی در لیگ برتر به میدان رفته در این اردو هم مورد اعتماد قرار گرفته و کار بسیار سختی برای بازی در این پست که نفراتی چون امید ابراهیمی، مهدی مهدی‌پور و احمدنوراللهی نیز در آن توپ می‌زنند خواهد داشت. جالب اینکه با پایان لیگ قرارداد این دو نفر نیز با پرسپولیس به اتمام می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج