۱۲۱۶۳۱۱
۴ نظر
۷۳۶
۴ نظر
۷۳۶
پ

آفساید جنجالی؛ چرا گل بنزما مردود شد؟

نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان در حالی بدون گل مساوی شد که گل دقیقه ۴۳ کریم بنزما پس از بررسی وی ای آر به دلیل آفساید مشکوک، مردود اعلام شد.

ورزش سه: نیمه اول فینال لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول با تساوی بدون گل به اتمام رسید. ۴۵ دقیقه‌ای که در آن لیورپول تیم بهتر میدان بود ولی با درخشش تیبو کورتوا درون دروازه رئال موفق به گلزنی نشد. سادیو مانه و محمد صلاح بهترین بخت‌های نیمه نخست را داشتند که هر دو با مهارهای عالی کورتوا از دست رفت اما بدون شک مهم‌ترین لحظه نیمه اول را رئال مادرید خلق کرد.

آفساید جنجالی؛ چرا گل بنزما مردود شد؟

 

آفساید جنجالی؛ چرا گل بنزما مردود شد؟

بازی به دقیقه 43 رسیده بود که رئال مادرید به گل رسید. توپ بلندی برای کریم بنزما ارسال شد و او با ورود به محوطه جریمه لیورپول با آلیسون تک به تک شد. توپ کریم برگشت داده شد و در ریباند، فده والورده و فابینیو برای تصاحب توپ تلاش داشتند که بار دیگر توپ به بنزما رسید. این بار ستاره فرانسوی توانست با ضربه‌ای دقیق گلزنی کند اما کمک داور پرچم زد.

آفساید جنجالی؛ چرا گل بنزما مردود شد؟

صحنه توسط وی ای آر مورد بازبینی قرار گرفت و پس از دو دقیقه تصمیم کمک تایید شد. در ابتدا به نظر می‌رسید کریم بنزما در موقعیت درست قرار داشته اما طبق قوانین داوری چون آلیسون به‌عنوان دروازه‌بان، جلوتر از بنزما قرار داشت، اندی رابرتسون به‌عنوان آخرین مدافع لیورپول نقش گلر را در آن صحنه ایفا می‌کرد. در چنین شرایطی پای کریم جلوتر از ویرژیل فن دایک بود و در نتیجه وی ای آر تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید بودن گل را تایید کرد تا رئال مادرید در واپسین دقایق نیمه اول از رسیدن به گل محروم شود.

آفساید جنجالی؛ چرا گل بنزما مردود شد؟

نکته دیگر مورد بحث رسانه‌های اسپانیایی این است که پاس توسط والورده ارسال شده یا فابینیو. در صحنه آهسته به‌درستی نمی‌توان این قضیه را تشخیص داد و تصمیم وی ای آر نیز این بود که والورده روی توپ دخالت موثر داشت.

در صحنه گل، والورده ابتدا به توپ ضربه می‌زند و در ادامه فابینو توپ را به سمت بنزما می‌فرستد، یوفا اعلام کرد به دلیل اینکه لمس کردن توپ توسط فابینیو عمدی نبوده، آفساید اعلام شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رئالپولیس

      واقعاً آفساید مسخره ای بود!!!

    • آرش کمانگیر

      ما این گل حساب میکنیم به پای حاج کریم

    • ویوا

      پس از این به بعد روی همه توپ های ارسالی دروازه باز بره رو خطرشش قدم یا نقطه پنالتی تا آفساید بشه

    • raminsharafi3245@gmail.com

      اولین بار توی عمرم همچین آفساید مسخره ای رو دیدم هرجورفکرشو میکنم میلیون درصدی اصلانمیشه افساید گرفت فقط یک جمله درذهنم میگنجه ک اونم میخاستن ب هرطریق ک شده پادشاه اروپا قهرمان نشه همین و بس ولی خوشبختانه نتونستن 😍

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج