جاباما
۱۲۱۶۳۵۸
۴ نظر
۵۷۴
۴ نظر
۵۷۴
پ

کلوپ: رئال مادرید هم بالاخره فینال را می‌بازد

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول مدعی است در حالی شاگردانش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب رئال مادرید شدند که عملکرد آنها نسبت به حریف اسپانیایی بهتر بوده است.

جی پلاس: یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا و تبدیل شدن به اولین سرمربی تاریخ که در سه فینال این رقابت‌ها ناکام می‌ماند (۲۰۱۳ با دورتموند و سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ با لیورپول) گفت: اتفاقی باورنکردنی رخ نداده است. این فقط یک نتیجه عادی برای یک بازی فوتبال است. ما موقعیت‌ها و شوت‌های داخل چارچوب بیشتری نسبت به حریف داشتیم، اما رئال مادرید در تعیین‌کننده‌ترین آمار بازی (تعداد گل) بالاتر بود. آنها یک گل زدند و ما نزدیم. این آسان‌ترین توضیحی است که در دنیای فوتبال می‌‌توان برای نتیجه یک بازی داد. قبولش واقعاً سخت است، اما برای کارشان احترام قائلیم.

کلوپ با اشاره به حملات پرتعداد تیمش که ۹ تای آنها توسط سنگربان حریف تیبو کورتوا مهار شد، افزود: زمانی که دروازه‌بان حریف به‌عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی می‌شود، یعنی که یک جای کار تیم شما مشکل دارد. کورتوا امشب سه واکنش باورنکردنی داشت، اما من دوست داشتم که تیمم نظیر چنین موقعیت‌هایی را بیشتر خلق می‌کرد. در یک سوم دفاعی حریف یکسری از ارسال‌های ما روی دروازه حریف واقعاً منطق نداشت. موقعیتی که کورتوا از صلاح گرفت؟ ما می‌دانیم که مو (صلاح) اغلب اوقات در چنین موقعیت‌هایی گل می‌زند. پس کار او ایراد نداشت بلکه مهار کورتوا عالی بود و باید برای کار او هم احترام قائل باشیم. من فکر می‌کنم که رئال مادرید کلاً یک شوت به سمت دروازه ما زد و همان یکی هم گل شد. رئال مادرید تیمی بسیار باتجربه است. آنها باتجربه‌ترین تیم تورنمنت هستند و موفق‌ترین سرمربی تورنمنت را هم دارند.

سرمربی لیورپول که چهارمین حضورش در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، ادامه داد: مشکلی که وجود دارد این است که وقتی شما مقابل رئال مادرید بازی می‌کنید و آنها اینقدر عقب می‌کشند، خطری که از بابت ضدحملات‌شان شما را تهدید می‌کند، بسیار زیاد است. من امشب از تیمم کارهای مثبت زیادی دیدم که البته کافی نبود. الان هم این شکست را می‌پذیریم. بازی‌مان خوب بود، اما وقتی که یک بر صفر بازنده می‌شوید یعنی اینکه تلاش‌تان کافی نبوده است. من به بازیکنانم گفتم که همین الان هم به آنها افتخار می‌کنم. آنها فصلی فوق‌العاده داشتند. امسال ما با کمترین فاصله ممکن دو جام را از دست دادیم. با این حال وقتی که شما می‌بازید باید به این فکر کنید که کجای کارتان را می‌‌توانستید بهتر انجام دهید. به نظرم ما پاداشی که در خور تلاش‌های‌مان بود نگرفتیم. این هم بخشی از بازی است که هرگز عوض نمی‌شود. رئال مادرید هم یک روز بالاخره فینال را می‌بازد، اما این اتفاق امشب رخ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانم

      آفرین الان یایا بود داور مقصر میکرد مومصنوعی

    • ناشناس

      اگه فرناز بود داور رو مقصر میدانست

    • پرویز

      بازی زیبایی بود لیورپول موقعیت های زیادی از دست داد دروازه بان رئال کاری کرد کارستان
      کلوپ هم بهانه نیاورده است واقعا از دیدن این بازی فوتبالدوستان لذت بردند

    • دوچرخه دسته ۳

      بیاد ندارم تیمی دربرابر رئال مادرید به حقش رسیده باشد .فوتبال خیلی بی رحم است .فوتبال یعنی شانس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج