۱۲۱۷۰۱۶
۱۳۷
۱۳۷
پ

نایب‌رئیس بازداشتی به کمیته اخلاق می‌رود

با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار است طی روزهای آینده پرونده نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق بررسی شود.

ورزش سه: ۲۷ فروردین‌ماه سال جاری بود که شهره موسوی نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال در محل دفتر کار اقتصادی خود از سوی نیروهای انتظامی بازداشت شد و به واسطه پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» به عنوان یکی از متهمان به زندان رفت.

موسوی بعد از بازداشت سعی داشته تا از طریق ارتباط اسکایپی در جلسات هیات‌رئیسه حاضر شود اما ارتباط اسکایپی برای انجام ماموریت‌های محوله در حوزه فوتبال و فوتسال زنان فدراسیون فوتبال به هیچ‌وجه کارگشا نیست؛ ضمن آن‌که موسوی حتی علی‌رغم برقراری ارتباط آنلاین هم یک جلسه در هیات‌رئیسه در دو ماه اخیر غیبت داشته است.

بررسی پرونده جنجالی رمزارز در حال انجام است و به نظر می‌رسد به‌زودی احکام آن صادر خواهد شد.

با توجه به عزل امروز مهرداد سراجی، هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال از نصاب افتاده و حتی حضور اسکایپی شهره موسوی هم نمی‌تواند به جلسات رسمیت ببخشد؛ با این‌حال حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز پرده از یک اتفاق تازه در حوزه زنان فدراسیون برداشت.

کامرانی‌فر با توضیح این‌که مشکل پیش‌آمده برای موسوی خارج از مباحث فوتبالی بوده، اعلام کرد که در اساسنامه کمیته اخلاق، بندهایی وجود دارد که بر مبنای آن این کمیته می‌تواند وضعیت عضو بازداشتی هیات‌رئیسه را زیرنظر بگیرد و با او برخورد کند.

این توصیف به نظر می‌رسد پیش از هشتم شهریورماه که موعد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است، کمیته اخلاق به پرونده شهره موسوی رسیدگی خواهد کرد و او نیز احتمالاً سرنوشتی مشابه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم خواهد داشت و با رأی کمیته اخلاق، عضویت او در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال سلب خواهد شد.

در صورت صدور حکم کمیته اخلاق، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به این‌که شهره موسوی منتخب مجمع بوده، اختیار انتخاب سرپرست را برای نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال را تا برگزاری انتخابات هشتم شهریورماه دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج