۱۲۱۷۱۲۱
۱۳۷۶
۱۳۷۶
پ

۳ بازیکن پرسپولیس، مشتری لیگ یکی هم ندارند

در دیدار قبلی پرسپولیس برابر شهرخودرو مشهد در تهران فقط هزار نفر برای تماشای بازی به استادیوم آزادی رفتند.

خبرورزشی: جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به این موضوع گفت: زمانی که ما در پرسپولیس بازی می کردیم هزار نفر فقط برای تماشای تمرین تیم می آمدند. برای خود من هم عجیب بود که در بازی تیم پرسپولیس حدود هزار نفر به استادیوم رفته باشند.

وی ادامه داد: البته باید به هواداران پرسپولیس حق داد که دل خوشی برای رفتن به استادیوم نداشته باشند. آنها وقتی می بینند استقلال رقیب سنتی قهرمان لیگ برتر شده و این اتفاق از ۳ هفته قبل محقق شده است طبیعی است دل و دماغی برای رفتن به ورزشگاه نداشته باشند. البته ۵ سال گذشته این ماجرا برعکس بود. پرسپولیس با قدرت قهرمان می شد و طرفداران استقلال فوتبال زده شده بودند اما پس از ۵ سال حالا آنها قهرمان شده اند.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: حضور این تعداد تماشاگر در بازی پرسپولیس و شهرخودرو باید بچه ها را به خود آورده باشد. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که اگر درهمین بازی با فجر سپاسی یا هفته اول لیگ فصل آینده شورانگیز و زیبا بازی نکنند همین هزار نفر هم برای تماشای بازی به ورزشگاه نخواهند رفت. هوادار پرسپولیس بسیار باهوش است و خیلی زود متوجه می شود یک تیم شانس قهرمانی است یا نه؟ بنابراین انتظار می رود پرسپولیس برای فصل آینده بازیکنانی در شأن این تیم بزرگ خریداری کند.

شاه محمدی با اشاره به عملکرد ضعیف شرزود تمیروف، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف یادآور شد: واقعا ۳ بازیکن خارجی ما ضعیف و در حد تیم بزرگ پرسپولیس نبودند. شاید بعضی ها این حرف من را جدی نگیرند اما به نظرم ۳ بازیکن خارجی پرسپولیس مشتری لیگ یکی هم ندارند! من سال ها در لیگ دسته اول کار کرده و می دانم چه استعدادهایی داریم که به مراتب از بازیکنان تاجیک و ازبک پرسپولیس شایسته تر هستند. اگر قرار است این فرصت های ایده آل را به بازیکنان ضعیف خارجی بدهیم بهتر است این فرصت ها را در اختیار جوانان همین مملکت قرار دهیم.

وی درخصوص تیم امید ایران هم صحبت کرد و گفت: به شخصه سابقه کار در آکادمی و تیم های پایه ای پرسپولیس را نیز در کارنامه دارم. امروز تأسف می خورم وقتی می بینم در تیم امید ایران حتی یک بازیکن هم از امیدهای پرسپولیس نداریم. علی خدایی که قرضی به سایپا رفته بود به واسطه بازی در تیم بزرگسالان این تیم و شجاعت امیدرضا روانخواه توانست به عنوان مدافع راست به تیم امید راه پیدا کند درحالی که پست اصلی اش در امیدهای پرسپولیس فروارد بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: آقای درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید بداند تنها وظیفه اش رسیدگی به تیم بزرگسالان نیست. پرسپولیس باید برای فصل بعد و رسیدن به عنوان قهرمانی تقویت شود. دراین موضوع هیچ شکی نیست اما انتظار می رود به تیم های پایه ای هم رسیدگی شود. اسم پرسپولیس آن قدر بزرگ است که می تواند مستعد ترین نوجوانان، جوانان و امیدهای تهران و ایران را به این تیم بکشاند. باید بهترین مربیان و سلامت ترین آنها بالای سر تیم های پایه ای باشگاه باشند و هر سال بتوانند حداقل دو بازیکن با استعداد و آینده دار به تیم بزرگسالان معرفی کنند. من چون خودم به همراه حسین عبدی از جوانان پرسپولیس در فوتبال مطرح شدم خوب می دانم تیم های آکادمی این باشگاه چه پتانسیلی دارد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم کشورمان در سال منتهی به جام جهانی گفت: من واقعا نمی دانم در فدراسیون ما چه می گذرد؟ دوستان بیشتر از آن که به فکر تیم ملی باشند درحال برگزاری مجمع و حل اختلاف با هیئت رئیسه هستند. هیچ کس به فکر تیم ملی نیست و با این وضعیت بعید می دانم بتوانیم حتی نتایج روسیه را در جام جهانی قطر تکرار کنیم.

شاه محمدی ضمن قیاس دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: کارلوس کی روش یک مربی کاربلد و با سابقه در رئال مادرید، منچستر یونایتد، تیم ملی پرتغال و ... بود و حرفش را می زد. اسکوچیچ اما از جایگاه خودش می ترسد و برهمین اساس هم حرفی نمی زند و اعتراض نمی کند. تیم ملی نیاز به بازی دوستانه دارد و این موضوع را هر کسی خوب می داند اما هنوز نتوانسته ایم یک بازی ساده تدارکاتی برای این تیم جور کنیم. با این وضعیت قرار است چگونه در جام جهانی به مصاف انگلیس و آمریکا برویم؟ خدا به تیم ملی ما با این دوستان و برنامه ریزی ها رحم کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج