adexo3
۱۲۱۷۱۵۵
۸۰۱
۸۰۱
پ

یک رکورد خیلی بد تقدیم به یحیی گل‌محمدی!

اگر فجر سپاسی موفق شود در آخرین هفته دروازه پرسپولیس را باز کند این تیم از تمام تیم‌های لیگ برتری گل خورده است.

خبرورزشی: آخرین بازی پرسپولیس و فجر برای هیچ‌کدام از دو تیم اهمیتی ندارد. شیرازی‌ها سقوط مجددشان به لیگ یک قطعی شده است و پرسپولیس هم یک فصل پرفراز و نشیب را احتمالا با نایب‌قهرمانی به پایان می‌برد. در فصل نه چندان خوبی که شاگردان یحیی گل‌محمدی گذراندند اما یک رکورد بد هنوز مانده که شاید در بازی با فجر آن‌ها بتوانند مانع از ثبت آن بشوند. پرسپولیس در این فصل برخلاف فصول گذشته آمار دفاعی بسیار بدی داشت. تغییرات مکرر در فاز دفاعی و اشتباهات حامد لک و دیگر دروازه‌بانان این تیم و عدم تمرکز تیمی از اتفاقاتی بود که بیشترین گل خورده در ۶ فصل اخیر را وارد دروازه این تیم کرد.

این شرایط بد باعث شد تا تمام تیم‌های لیگ برتر فارغ از رتبه و شرایطشان گل‌زدن به قرمزهای پایتخت را تجربه کنند. فجرسپاسی تنها تیمی است که در این فصل به پرسپولیسی‌ها گل نزده است؛ تیمی که می‌تواند در آخرین هفته این اتفاق را رقم بزند و یک رکورد بسیار بد را به یحیی تقدیم کند. در فصلی که استقلال در آخرین هفته رکورد قهرمانی بدون شکست را ثبت کرد، شاید پرسپولیسی‌ها هم نایب قهرمانی بدون کلین‌شیت مقابل هیچ‌تیمی از لیگ را به نام خود بنویسند.

یک رکورد خیلی بد تقدیم به یحیی گل‌محمدی!

 

حامد لک با کارت زردی که در بازی با پدیده گرفت بازی هفته آخر را از دست داد تا کار قرمزها برای ثبت کلین‌شیت مشکل‌تر هم بشود. البته لک در این فصل برخلاف فصول گذشته دروازه‌بان مطمئنی نشان نداد و حضور او یا احمد گوهری درون دروازه قرمزها تفاوت زیادی در سرنوشت کلین‌شیت نخواهد داشت.

حامد لک با آمار ۱۴ گل خورده در ۲۲ بازی لیگ بیست‌ویکم را به پایان رساند. تعداد کلین‌شیت‌های او دورقمی نشد و با ۹ بار بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در این زمینه هم آمار خوبی ثبت نکرد. یکی از کلین‌شیت‌های او در دور رفت مقابل فجرسپاسی بود و باید دید که آیا احمد گوهری با تکرار این کلین‌شیت می‌تواند از ثبت یک رکورد ناامیدکننده برای پرسپولیس جلوگیری کند یا نه.

همزمانی این اتفاق با شرایط متفاوت حسین حسینی در تیم رقیب که رکوردهای فردی و تیمی در زمینه گل‌نخوردن ثبت کرد، نشان از یکی از دلایل نرسیدن پرسپولیس به ششمین قهرمانی پیاپی خود بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج