۱۲۱۷۴۷۴
۱۴ نظر
۲۳۱۷
۱۴ نظر
۲۳۱۷
پ

سه خرید بعدی پرسپولیس از یک تیم می‌آیند!

باشگاه پرسپولیس پس از توافق با دو لژِیونر، نظر دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی را برای فصل آینده جلب کرده و انتقال سجاد شهباززاده نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس پس از توافق با دو لژِیونر، نظر دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی را برای فصل آینده جلب کرده و انتقال سجاد شهباززاده نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

در حالی که پرسپولیس آخرین بازی فصل خود را ساعاتی قبل با پیروزی برابر فجرسپاسی به پایان رساند، یحیی گل‌محمدی که از حضور در نشست خبری محروم بود، در میکسدزون برای دقایق نسبتا طولانی گفتگوی ایستاده را با خبرنگاران انجام داد و در بخشی از این گفتگو، به طرفداران پرسپولیس وعده داد که اخبار خوش نقل و انتقالاتی در راه هستند.

این در شرایطی است که سرخپوشان با مرتضی پور‌علی‌گنجی و علیرضا بیرانوند به توافق رسیدند و حتی قرارداد را هم امضا کردند اما خبر خوشی که یحیی وعده آن را داد، چیزی فراتر از بازگشت دو لژیونر است. باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مراحل مذاکره با سه بازیکن سپاهان، رقیب این تیم در راه نایب قهرمانی را پشت سر گذاشت و به این ترتیب موفق شد نظر آنها را جلب کند.

سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکنی هستند که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس با این باشگاه به توافق نهایی رسیدند و باید حضورشان در فصل آینده را قطعی دانست. رفیعی پیش از این سابقه دو دوره بازی در جمع قرمزها را داشت و حالا در آستانه سومین قرارداد با پرسپولیس رسیده است.

دانیال‌ اسماعیلی‌فر نیز دو فصل پیش پیشنهاداتی از پرسپولیس داشت اما ترجیح داد در انتقال از تیم همشهری، پیراهن سپاهان را برتن کند و البته دو فصل در رسیدن به جام قهرمانی ناکام ماند و حالا پرسپولیس را برای مقصد بعدی برگزیده است.

سه خرید بعدی پرسپولیس از یک تیم می‌آیند!

مورد سوم که مذاکره با او مراحل پیچیده‌تری داشته، سجاد شهباززاده است که پرسپولیس برای خط حمله او را در نظر گرفته است. اگرچه این مذاکرات پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌اند تا به این ترتیب تنها بازیکنی که هنوز حضورش در پرسپولیس نشده، شهباززاده لقب بگیرد.

شهباززاده که لیگ بیستم آقای گل نیز شد و این فصل عملکرد قابل قبولی داشت، سابقه حضور در استقلال و گلزنی در شهرآورد دور رفت لیگ چهاردهم را دارد. او در استقلال، سپاهان و تراکتور حضور داشته و حالا پرسپولیس چهارمین مقصد بزرگش در فوتبال ایران خواهد بود.

با خرید اسماعیلی‌فر، جدایی رضاییان که قراردادش هم به پایان رسیده قطعی خواهد بود و جذب شهباززاده نیز خط حمله قرمزها را دستخوش تغییر می‌کند. همچنین بازگشت سروش رفیعی خبر خوبی برای آن دسته از هواداران پرسپولیس است که مدتها منتظر جذب یک بازیساز بودند.

پرسپولیس با جذب این سه ستاره که قراردادشان با سپاهان به پایان رسیده، گام بلندی در نقل و انتقالات برخواهد داشت و با قدرت به استقبال آماده سازی نیم فصل خواهد رفت. البته هنوز قراردادی بین شهباززاده، سروش و اسماعیلی‌فر با پرسپولیس بسته نشده و قرمزها در تدارک نهایی کردن هرچه سریعتر این ماجرا هستند که با پایان لیگ کار راحت‌تری هم برای این موضوع خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا بعضیها دنبال این هستند که پرسپولیس با چه کسی میخواهد قرار داد امضا کنند هستند هنوز اتفاقی نیفتاده چرا از قرار دادهای تیم ها وباشگاه های دیگر صخبت نمیکنند آخه چقدر حسادت وحسودی

    • .....

      چرت نگو

    • ناشناس

      هنریحیی دلال اینه که هرچی پیروپاتاره جذبشون کنه سایرتیم ها دنبال جذب نیروی جوان پاینده دارهستن ولی مابرعکس عمل میکنیم

    • ناشناس

      با این کار راحت انگیزه از این ۳تا بازیکن گرفته شد کم کاری کردن دوتا بازی اخر
      باخت سپاهان رقم خورد

    • ناشناس

      مدرسه پیرمردها.......خخججججج،،،،،،،خانه از پایه ویران است

    • امیر

      خالی بندیه

    • فرهاد پودری

      شهباز بدرد نمیخوره

    • احمد

      زنده باپرسپوليس عششششششققققق

    • ناشناس

      اشکال نداره ما مثه تیمهایه کیسه وشعله وگاوآهن مارموز نیستیم اینجا پرسپولیس هست بازیکن ازخداش باید باشه بیاد بین طرفداران عاشق تیم هیچ تیمی تو آسیا پرسپولیس نمیشه هرگز پرسپولیس کبیر فراتر ازیه تیم هست مکتب ومسلک ما با طویله کیسه جماعت قابل قیاس نیست اینجا بازیکن به تمامی افتخارات واوج محبوبیت میرسه ازتیم بره فحش نمیخوره چیزی که توکیسه شعله وگاوآهن به کرات دیده شده پس کجا بهتر ازارتش سرخ آسیا هرکس اومد قدمش روچشم فقط تاج سوراخ کنم بشن که جاودانه میشن واسه ما بازیکن تاج سوراخ کن میخاییم زارررت اندزووورت

    • ناشناس

      فرشاد احمد زاده هم بازی کن خوبیه

    • ناشناس

      واقعا سروش برمیگرده .هیچ تیمی باندازه سپاهان بهش بها نمیده حالا میادپرسپولیس نیمکت نشین میشه باسپاهان بیشتربه چشم دیده میشی

    • ناشناس

      به چه درد می‌خورن شده سرای سالمندان اینها آخر فوتبالشون چندتا جوون بیارید که تا چند سال تیم بیمه بشه الان کل تیم دستخوش تغییر میشه برای یک فصل ولی جوون اگر بیارید تیم یکبار دچار تغییر اساسی میشه در ضمن پارسال با خرید چند مهره یحیی تا آخر فصل ترکیب اصلی رو نتونست پیدا کنه الان که تغییرات خیلی بیشتر میشه و دیگه بدتر همینطور یحیی مربی ترسویی هست و میخواد همه رو راضی نگه داره برای همین به سیستم چرخی روی میاره و باعث داغون شدن تیم میشه خدا آخر عاقبت تیممون رو به خیر کنه

    • ناشناس

      عاقلان دانند

    • محمد

      واقعا راست میگی بابا چرت نگو بهترین تیم زرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج